حمیدی

آیرال خبر- معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز گفت: در راستای همکاری مشترک بین معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز و معاونت هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجانشرقی و انجمن نمایش های استان تفاهم نامه سه جانبه ای امضا شد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، حجت الاسلام احمد حمیدی با اعلام این خبر اظهار داشت: هدف از این تفاهم نامه فراهم آوردن بستر لازم برای همکاری‌ها و تعامل شایسته بین شهرداری و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن هنرهای نمایشی تبریز در حوزه های فرهنگی، هنری و  اجتماعی با  هدف توسعه و تعمیق فرهنگ شهروندی و بهره گیری از تمامی توان و امکانات طرفین اعم از توانمندیها، تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری طرفین است.

 وی برگزاری دوره‌های آموزشی در موضوعات حقوق و تکالیف شهروندی در قالب هنر و نمایش و برپایی نمایشگاه های فرهنگی و هنری موقت در موضوعات مختلف و اجرای همایش‌های مشترک تخصصی در موضاعات فرهنگی و هنری و عرضه و معرفی نمایش‌های خیابانی، سالنی در موضوع فرهنگ شهروندی را از جمله مفاد این تفاهم نامه ذکر کرد.

حجت الاسلام حمیدی اضافه کرد: معرفی گروه‌های هنری  و نمایشی  مجوز دار در جهت همکاری در مراکز فرهنگی شهرداری و تولید محتوی دانشی متناسب با نیاز شهروندان  در حوزه هنر و نمایش و استفاده از پتانسیل فرهنگی و آموزشی و هنری طرفین برای فرهنگ سازی عمومی و آموزش شهروندان از دیگر مفاد این تفاهم نامه هستند.

معاون فرهنگی واجتماعی شهرداری تبریز، از فراهم کردن زمینه‌های لازم  برای اجرای تئاتر گروه های هنری در ۱۵ سالن آمفی تئاتر شهرداری تبریز خبر داد و گفت: شهرداری تبریز از گسترش فضاهای کتابخانه‌ای و همچنین ایجاد سالن‌های نمایش در سطح شهر و فضاهای سبز حمایت می‌کند.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.