کریم صادق زاده

آیرال خبر- عضو شورای اسلامی شهر تبریز ضمن تاکید بر اهمیت محیط زیست و تلاش برای حفظ آن، درخت را مظهر زندگی و نماد آبادانی دانست.

به گزارش آیرال خبر به نقل از  شهریار، کریم صادق زاده در در آیین تجلیل از خادمان سبز منطقه ۲ تبریز گفت: روز درختکاری یکی از مهمترین روزها در تقویم سالانه کشور است و برای نشان دادن اهمیت این روز تاکید مقام معظم رهبری و کاشت نهال توسط ایشان و تمامی مسئولان ارشد کشور کفایت می کند.
صادق زاده در ادامه سخنان خود ضمن تقدیر از شهردار منطقه ۲ تبریز و تمامی فعالان عرصه محیط زیست تاکید کرد: برگزاری مراسم درختکاری توسط شهرداری منطقه ۲ تبریز باید الگویی برای دیگر مناطق و سازمان ها باشد، چرا که این حرکت، حرکت بسیار ارزشمندی است.
وی  همت جمعی برای ترویج فرهنگ درختکاری را بسیار ضروری عنوان کرده و اضافه کرد: این فرهنگ، فرهنگی همگانی است و در تمام دنیا روزی به بهانه زنده نگه داشتن این فرهنگ تعیین شده و از این طریق بر ضرورت و اهمیت آن تاکید می شود.
صادق زاده در ادامه با اشاره به فعالیت های شهرداری تبریز برای افزایش سرانه فضای سبز گفت: تا کنون پارک های متعددی در مناطق مختلف از شهرداری تبریز احداث شده و این روند بی وقفه در حال ادامه است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از برخی سیاه نمایی ها در خصوص فعالیت های شهرداری تبریز طی سال های اخیر گفت: بسیاری از فعالیت های صورت گرفته به دلیل عدم اطلاع رسانی صحیح نادیده گرفته شده و یا اصلا دیده نشده اند.
صادق زاده پیشرفت چشم گیر پروژه قطار شهر ی را از جمله این فعالیت ها خواند و ادامه داد: این پروژه نیز مانند بسیاری از پروژه های  دیگر از چشم شهروندان دور مانده است.
این عضو شورای شهر تبریز در پایان با اعلام این خبر که یکسان سازی قراردادهای کارگری در حال بررسی است، گفت: با تلاش اعضا شورا و فراکسیون کارگری در صدد به ثمر رساندن این اقدامات هستیم

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.