تیم فوتبال

آیرال خبر- تیم فوتبال شهرداری تبریز در حالی امروز با حضور تمامی نفرات خود به دیدار تیم سرخپوشان پاکدشت می رود که محمود فکری سرمربی تیم سرخپوشان باید از روی سکوها بازی را تماشا کند.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، دیدار تیم های شهرداری تبریز و سرخپوشان پاکدشت از چارچوب بازی های هفته بیست و ششم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور از ساعت ۱۴:۳۰ امروز یکشنبه دوازدهم اسفند در ورزشگاه اختصاصی شهرداری تبریز برگزار می شود.

تیم شهرداری تبریز در شرایطی برای این بازی آماده شده است که همه بازیکنان و اعضای کادرفنی خود را به همراه دارد و با تمام توان به دنبال شکست حریف قدر خود است. این در حالی است که تیم سرخپوشان پاکدشت به دلیل اتفاقات رخ داده در دیدار این تیم برابر مس رفسنجان در هفته بیست و چهارم، با محرومیت چهار عضو کادرفنی از جمله محمود فکری سرمربی خود مواجه است و از این رو این مربی نمی تواند در بازی امروز روی نیمکت بنشیند.

همچنین محسن طرحانی مدافع راست تیم سرخپوشان که یکی از بهترین های این تیم در هفته های اخیر بوده است، به دلیل محرومیت قادر به همراهی تیمش در دیدار با شهرداری تبریز نیست.

بر این اساس امروز محمود فکری سرمربی تیم سرخپوشان پاکدشت باید از روی سکوهای ورزشگاه اختصاصی شهرداری تبریز تیمش را هدایت کند. وی که تا سه هفته قبل سرمربی تیم شاهین شهرداری بوشهر بود، ۳۸ روز قبل جهت دیدار با تیم شهرداری تبریز به همراه شاهینی ها به تبریز آمده بود.

فکری همچنین در هفته سوم رقابت های فصل جاری با درخواست مسئولان شهرداری تبریز مبنی بر تعویق یک روزه بازی با شاهین مخالفت کرد تا به دلیل عدم حضور تیم تبریزی در بوشهر، نتیجه آن مسابقه سه بر صفر به سود تیم شاهین رقم بخورد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.