قلیزاده.jpg

آیرال خبر- مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز گفت: با همکاری اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی تا پایان سال در ۳۰۰ مدرسه آموزش آتش نشانی برگزار می شود.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، محمد قلیزاده در برنامه آموزش آتش نشانی و خدمات ایمنی به دانش آموزان مدرسه اطهران با بیان این خبر گفت: آموزش های اولیه حوزه آتش نشانی به دانش آموزان جزو اولویت های این سازمان است.

او افزود: با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان، امسال آموزش های آتش نشانی را در مدارس شهر تبریز گسترش داده ایم و تا پایان سال کارشناسان ما با حضور در ۳۰۰ مدرسه به آموزش دانش آموزان می پردازند.

قلیزاده با بیان اینکه در سال های قبل این آموزش ها تنها در مدارس غیرانتفایی انجام می شد اظهار داشت: تمام تلاش ما بر این بود که تمام آموزش های لازم را در سطوح مختلف تحصیلی و تمامی مدارس انجام دهیم.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز گفت: موضوع چهارشنبه سوری و گرایش به سمت استفاده از مواد محترقه در بین دانش آموزان دبیرستانی رایج است و به همین منظور کمپین نه به چهارشنبه سوری خطرناک در دبیرستان ها اجرا می شود.

او با اشاره به کاهش حوادث در سال جاری نسبت به سال قبل گفت: امیدواریم با انجام این نوع برنامه ها شاهد کاهش سوانح در طول سال باشیم.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.