دوربین های هوشمند

آیرال خبر- نصب و بکارگیری دوربین و افزایش نظارت هوشمند بر ترافیک شهر، ناهنجاری های ترافیکی را در تبریز کاهش می دهد .

به گزارش آیرال خبر، اصغر آدی بیگ مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز امروز در گفتگو با خبرنگار شهریار با اعلام مطلب فوق گفت: در راستای هوشمند سازی ترافیک شهر، دوربین های نظارتی سازمان حمل و نقل ترافیک اخیرا توسط کارگاه سازمان ترافیک در چند نقطه از شهر نصب شده است و از هفته آینده کلیه تخلفات خودرویی را آنلاین ثبت کرده و متخلفان توسط پلیس راهور اعمال قانون می شوند.

وی با اشاره به بی نظمی و تخلفات شایع رانندگی در مقابل مجتمع قضایی شهید قاضی طباطبایی، عنوان کرد: رانندگان تاکسی و سایر خودروهای واقع در مقابل دادگستری شهید قاضی طباطبایی توجه داشته باشند که از هفته آینده تخلفات رانندگی آنها ثبت و توسط پلیس راهور اعمال قانون می شوند.

آدی بیگ عنوان کرد: دوربین های هوشمند ترافیکی همچنین در سه نقطه دیگر از شهر تبریز به زودی نصب و کلیه تخلفات خودرویی را در مناطق ائل گلی، گلکار و تقاطع پاسداران آنلاین ثبت می کند.

وی در ادامه با یادآوری مجدد در خصوص اقدام شهروندان به دریافت معاینه فنی خودروها، گفت: از عموم شهروندان می خواهیم که معاینه فنی خودروی خود را به روزهای پایانی سال موکول نکنند و قبل از روزهای شلوغ سال، نسبت به این کار اقدام کنند.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز با اشاره به سهولت دریافت برگه معاینه فنی با ثبت نام اینترنتی، عنوان کرد: شهروندان جهت صرفه جویی در زمان و همچنین سهولت در دریافت برگه معاینه فنی، می توانند بصورت آنلاین و اینترنتی نوبت گیری کنند.

تبریز دومین شهر پس از تهران است که در صدور معاینه فنی خودرو به صورت آنلاین نوبت دهی می کند.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.