گزارش تصویری:بازدید شهردار تبریز از پروژه بازآفرینی مجموعه مقبره‌الشعرا

آیرال خبر- با خرید تجهیزات مکانیکی و برقی نگارستان مقبره الشعرا، این پروژه تا پایان سال ۹۷ افتتاح می شود.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، بابک شریفی مدیرعامل سازمان عمران تبریز با اعلام خبر اتمام عملیات سازه ای و معماری نگارستان مقبره الشعرا و موزه هنرهای معاصر در ضلع جنوبی المان مقبره الشعرا، گفت: با خرید تجهیزات سرمایشی و گرمایشی و تهویه اعم از فن کوئل های دیواری، دیگ چگالشی و تابلوهای برق مجموعه مذکور، این پروژه تا پایان سال ۹۷ آماده افتتاح می شود.

وی با اشاره به مدیریت هزینه ها و لزوم بهره مندی از منابع داخلی انسانی و تخصصی در امور محوله سازمان عمران، اظهار کرد: بی شک جهت نیل به هدف کاهش هزینه ها و اجرای امانی پروژه ها، لازم است در حد امکان اجرای پروژه ها را به سمت امانی سوق داد و در ادامه تکمیل این پروژه تجهیزات مذکور با خرید سازمان بصورت امانی نصب و تجهیز می شود.

شریفی در ادامه عنوان کرد: با آغاز طرح استقبال از بهار و تسهیلات سفرهای نوروزی، کارخانجات آسفالت سازمان عمران تبریز با تمام ظرفیت در حال تهیه و پخت آسفالت مصرفی شهرداری های مناطق دهگانه تبریز است.

وی افزود: آسفالت ریزی محلات، لکه گیری و اصلاح چاله های بوجود آمده در اثر عملیات زمستانی در معابر و خیابان های سطح شهر با ارائه آسفالت بصورت روزانه از طریق پیمانکاران و کارگاه های امانی مناطق دهگانه شهر تبریز صورت می گیرد و در همین راستا طی روز گذشته مقدار ۱۰۰۱ تن آسفالت در سطح کلانشهر تبریز پخش شده است.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.