پرویز هادی

آیرال خبر- کارمند سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز با پیروزی بر حریف اوکراینی خود موفق به کسب مدال طلای رقابت های کشتی بین‌المللی دانکلوف بلغارستان شد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از  شهریار، پرویز هادی در دیدار فینال مسابقات کشتی بین‌المللی دانکلوف بلغارستان با شکست الکساندر خوتسیانیوسکی از اوکراین مدال طلای وزن ۱۲۵ کیلوگرم این رقابت ها را به خود اختصاص داد.

هادی در دور نخست این مسابقات با نتیجه ۱۰ بر صفر از سد میچائیل سوکوی از آمریکا گذشت. او در مرحله دوم توانست ژی وی دنگ چینی را که مدال نقره مسابقات جهانی را کسب کرده، با نتیجه هشت بر چهار شکست داده و به دور یک‌چهارم نهایی صعود کند.

کارمند سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز در یک‌چهارم نهایی نیکولاس گویازدوفسکی از آمریکا را با نتیجه پنج بر دو مغلوب کرد. این کشتی گیر آمریکایی مدال برنز جهان را در کارنامه دارد.

کشتی‌گیر تیم ملی کشورمان در مرحله نیمه‌نهایی این وزن نیز توانست دانیل لیگتی از مجارستان را با نتیجه ۱۳ بر هشت از پیش رو بردارد.

مسابقات بین‌المللی کشتی آزاد دانکلوف بلغارستان از نهم تا دوازدهم اسفند به میزبانی شهر روسه بلغارستان برگزار شد که پرویز هادی، کارمند این سازمان به عنوان نماینده تیم ملی ایران در این رقابت‌ها حضور داشت و در پایان با کسب عنوان قهرمانی در سنگین وزن افتخار دیگری برای ورزش کشور، استان و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز به ارمغان آورد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.