پاک نهاد

آیرال خبر- شهردار منطقه ۸ تبریز گفت: مراحل طراحی المان ویژه نوروز برای نصب در میدان ساعت به پایان رسیده و همکاران منطقه در حال ساخت این المان هستند.

به گزارش آیرال خبر، رضا پاک نهاد در گفتگو با شهریار با بیان این مطلب گفت: نصب المان های نوروز در مناطق مختلف حوزه منطقه ۸ یکی از طرح های مصوب ستاد استقبال از نوروز شهرداری تبریز است.

او گفت: این المان طبق مصوبه کمیته استقبال از نوروز و با نظر سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز طراحی و اجرا می شود.

شهردار منطقه ۸  با تاکید بر اینکه المان طراحی شده برای مرکز شهر نماد ویژه ای بوده و هفت سین نیست، گفت: عوامل شهرداری منطقه در تلاش هستند تا المان های موجود در منطقه را تعمیر و رنگ آمیزی کنند و در کنار آنها گلکاری های مورد نیاز را تا شروع سال جدید به پایان برسانند.

پاک نهاد با اشاره به اتمام پروژه مسیرگشایی ارک تا پایان سال گفت: مهمترین اقدام شهرداری منطقه که امیدواریم تا پایان سال به اتمام برسد و تقدیم شهروندان شود این پروزه است که با رعایت تمام استانداردهای موجود انجام و به اتمام می رسد.

او در بخش دیگری از سخنان خود منطقه ۸ را یکی از مناطق پرتردد در ایام نوروز خواند و اظهار داشت: به دلیل وجود بازار، اماکن تاریخی و موزه ها در این منطقه، میزان تردد گردشگران و شهروندان در این منطقه بسیار بالا می رود.

شهردار منطقه ۸ با بیان اینکه طبق مذاکراتی که با اداره کل میراث فرهنگی انجام شده در تلاش هستیم تا بخشی از بازار دایر باشد گفت: در سال گذشته قسمتی از بازار که دایر بود مورد استقبال گردشگران قرار گرفت و از نظر خرید و فروش حضور گردشگران در بازار بسیار مورد توجه قرار گرفت.

پاک نهاد افزود: به همین منظور منظور عوامل عمرانی و خدماتی منطقه ۸ در تلاش هستند تا لکه گیری معابر تا پایان سال انجام شده و آسفالت اساسی دو مسیر خیابان فلسطین و خیابان شریعتی شمالی اجرا شود.

شهردار منطقه ۸ شهر همیشه تمیز شعار شهرداری در نوروز ۹۸ خواند و گفت: تلاش داریم همچون دیگر مناطق شهرداری این برند را در نوروز ۹۸ حفظ کنیم.

او افزود: در راستای مصوبات ستاد استقبال از نوروز عوامل خدمات شهری در حال تنظیف اساسی منطقه با حذف زواید بصری چه در داخل بازار چه در معابر هستند تا شهروندان و گردشگران از حضور در بافت مرکزی شهر لذت ببرند.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.