امروز دعای میلیون‌ها هوادار تراکتور پشت بازیکنان است و به ساق پاهای خسته آنها که نشان از غیرت ستودنی‌شان دارد، قوت و انرژی خواهد بخشید.

انرژی پرشورها پشتوانه یاران خطیبی/رویای‌تان را تعبیر کنید

به گزارش آیرال خبر، یاران رسول خطیبی امروز (پنجشنبه) در ششمین دیدار خود از سری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در گروه B به مصاف الشارجه امارات خواهند رفت.

این دیدار که از ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه شهر شارجه برگزار می‌شود، آخرین دیدار مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به حساب می‌آید.

تیم فوتبال تراکتور از ۵ دیدار اخیر خود ۷ امتیاز کسب کرده و در رده دوم گروه قرار دارد. یک برد و چهار تساوی؛ ماحصل عملکرد شاگردان رسول خطیبی در این مسابقات است.

تراکتور که در این دوره از رقابت‌ها، تنها تیم ایرانی و جزو دو تیم بدون باخت در لیگ قهرمانان آسیا به حساب می‌آید.

تراکتوری‌ها با گذشت ۵ بازی، هیچ باختی را متحمل نشده‌اند و هنوز از شانس صعود برخوردار هستند. آنها در ششمین دیدارشان حالا باید به مصاف الشارجه میزبان بروند که پیش از این صعود خود را قطعی کرده است.

الشارجه در این دوره از مسابقات از امتیاز میزبانی برخوردار است و از حضور بازیکنان خارجی در ترکیب خود بهره می‌برد که تقریباً بار اصلی این تیم را به دوش می‌کشند. این در حالی است که تراکتور به‌واسطه قانون منع جذب بازیکن خارجی، با دست و پایی بسته راهی لیگ قهرمانان آسیا شده است.

در همین راستا، مرتضی محصص، رئیس کمیته فنی فدراسیون فوتبال درباره عملکرد تراکتور در لیگ قهرمانان آسیا، می‌گوید: «رسول خطیبی عملکرد خوبی در تراکتور داشته و این تیم در کارهای دفاعی پیشرفت کرده است که این موضوع را در مقایسه با مسابقات لیگ می‌توان کاملاً احساس کرد. با توجه به نتایجی که تراکتور به همراه رسول خطیبی کسب کرده، عملکردش بسیار مفید بوده و امیدوار هستیم که شاهد حضور نمایندگان‌مان در مراحل بالاتر باشیم. »

وی می‌افزاید: «تیم‌های ایرانی نمایش قابل قبولی در این پیکارها داشتند. اگر به مربیان ایرانی اعتماد کنیم مطمئن هستم که نمایندگان خوبی در آسیا خواهیم داشت.»

با توجه به اظهارات حمید عبداللهی در نشست خبری پیش از بازی، بازیکنان تراکتور هم‌قسم شده‌اند تا با پیروزی در دیدار مقابل الشارجه و کسب سه امتیاز، رؤیای خود را تعبیر و از گروه‌شان صعود کنند.

با وجود اینکه الشارجه گران‌قیمت‌ترین تیم گروه B مسابقات است، اما امروز دعای میلیون‌ها هوادار تراکتور پشت بازیکنان است و به ساق پاهای خسته آنها که نشان از غیرت ستودنی‌شان دارد، قوت و انرژی خواهد بخشید.

توسط تحریریه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.