اصرار اعضای شورای اسلامی شهر تبریز بر مصوبه تفکیک سازمان ورزش

اعضای شورای اسلامی شهر تبریز بر مصوبه خود مبنی بر تفکیک سازمان ورزش از سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز اصرار کردند.

به گزارش آیرال خبر، در جلسه هفتاد و یکم شورای اسلامی شهر تبریز، موضوع تفکیک سازمان ورزش از سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز با رای اکثریت اعضای شورا مورد تصویب قرار گرفته بود اما این مصوبه در هیات تطبیق رد شد تا شورانشینان در جلسه شامگاه روز گذشته خود، بر این مصوبه خود اصرار کنند.

بر این اساس و با رای اکثریت اعضای شورای اسلامی شهر تبریز، بر مصوبه تفکیک سازمان ورزش از سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز اصرار شد تا این مصوبه به هیات حل اختلاف استانداری برود.

در جلسه شامگاه روز گذشته شورای اسلامی شهر تبریز، اکثر اعضا با هدف و نگرش ترویج ورزش همگانی و عمومی و ارائه خدمات به شهروندان علاقه‌مند و جوانان در قالب ورزش محلات و هم‌چنین احیای دوباره‌ زیرساخت‌های ورزشی که طی چند سال اخیر از بین رفته، بر موضوع تفکیک سازمان ورزش رای مثبت دادند.

در سال‌های اخیر به خاطر غفلت و فقدان سازمان ورزش، زیرساخت‌های ورزشی که به زحمت به دست آمده بود، از بین رفته و اکنون امید می‌رود به دنبال مصوبه اعضای شورای اسلامی شهر تبریز و تفکیک سازمان ورزش از سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی، این زیرساخت‌ها دوباره احیا شده و در چرخه فعالیت‌های ورزش همگانی و در دسترس عموم علاقه‌مندان به خصوص در سطح محلات قرار گیرد.

توسط تحریریه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.