توجه ویژه دولت سیزدهم به مناطق کم‌برخوردار
آیرال ,:آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر رویکرد عدالت‌محوری دولت و توجه ویژه به شهرستان‌ها و مناطق کم‌برخوردار، گفت: مسئولان شهرستان‌ها باید برای تحقق اهداف رشد و توسعه مناطق تلاش کنند.

عابدین خرّم، روز یکشنبه، 10 مهرماه، در جلسه شورای اداری شهرستان سراب، افزود: پاکدستی، مبارزه با فساد و نشست‌وبرخاست با مردم از مهم‌ترین شعارهای دولت و از معیارهای مهم در ارزشیابی مدیران دستگاه‌های اجرایی است.

وی با توصیه به مدیران شهرستانی برای دیدار عمومی با مردم، گفت: یکی ا ز عوامل اصلی نارضایتی مردم، عدم ارتباط تنگاتنگ مسئولان با بدنه جامعه و کم‌توجهی به مردم در چرخه بروکراسی اداری است که اگر این مشکلات حل شود، اعتماد مردم به دولت و مسئولان افزایش می‌یابد.

خرّم گفت: مردم رفتار عاقلانه را از مسئولان می خواهند؛ این مردم متعهد به مکتب اسلام و وفادار به آرمان‌های انقلاب هستند و اگر نگرانی و مطالباتی دارند باید با آنان به گفت‌وگو نشست.

استاندار آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود به اقدامات دولت در حوزه توسعه روستایی و جلوگیری از مهاجرت روستاییان به حاشیه شهرها اشاره کرد و گفت: امسال در استان بیش از 800 کیلومتر آسفالت جاده روستایی داشتیم و با وجود این که بارندگی نسبت به سال گذشته افزایش نداشت، 3 هزار تن گندم از طریق دولت خریداری شد که نسبت به سال گذشته سه برابر شده است.

وی با اشاره به سرمایه گذاری بخش خصوصی در استان، گفت: امسال در حوزه گردشگری 20 هزار میلیارد ریال و در بخش صنعت 25 هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری شده و مسئولان باید برای جذب بیشتر سرمایه گذاری تلاش کنند.

خرّم با اشاره به ظرفیت‌های شهرستان سراب در حوزه کشاورزی و معدن، گفت: آنچه از سمت دولت برای توسعه شهرستان لازم است فراهم شده و حمایت‌های لازم هم انجام می‌شود.

وی افزود: بخش کشاورزی در شهرستان سراب رو به رشد است و بخش معدن نیز جوابگوی کل منطقه است و باید از این موهبت برای افزایش درآمد مردم منطقه و توسعه و پیشرفت شهرستان استفاده کنیم.

به گزارش آیرال به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، در این مراسم، علی جهانی به عنوان سرپرست فرمانداری سراب معرفی و از خدمات و تلاش های حسن یحیوی فرماندار پیشین این شهرستان قدردانی شد.
خبرنگار کاری نو

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.