📌 *دولت مردمی و مجلس انقلابی با یکدیگر باید مسائل را حل کنند/نمایندگان در مجلس شورای اسلامی آلوده به فساد نشده اند/قطعاً خودروسازان ناکارآمدند و قطعاً باید کیفیت، بهره وری و ایمنی را افزایش دهند*

به گزارش آیرال فاطمی امین وزیر صمت با تاکید بر وحدت، همدلی و هم افزایی دولت و مجلس، گفت:

🔹 مسئله امروز کشور ما همین موضوع وحدت، همدلی و هم افزایی است، ما فرصتی نداریم که گرفتار حواشی شویم، ما باید نسبت به جبران عقب ماندگی ها اقدام کنیم.

🔹ملت بزرگ ایران، فاطمی امین، خادم شما، آلوده به فساد نشده است، ملت بزرگ ایران نمایندگان شما در مجلس شورای اسلامی آلوده به فساد نشده اند.

🔹آقای بیگی یک خودرو معرفی کنید، 70 خودرو را کنار بگذارید و تنها یک خودرو معرفی کنید. ضد فسادترین دولت به چنین فسادی متهم می شود. مجلس انقلابی ضد فساد به چنین اتهامی متهم می شود، آیا این جنگ روانی نیست؟

🔹استیضاح حق مجلس است، من این جا هستم که پاسخ بدهم و شما به عنوان نمایندگان محترم مردم سرافراز ایران حق استیضاح دارید اما این روزها برخی رسانه ها تیترهایی درباره «لابی های آمریکایی فاطمی امین» می زنند اما آیا تیپ فاطمی امین به چنین چیزهایی می خورد؟

🔹 به مردم ایران اطمینان می دهم که با هرگونه رانت خواری و ویژه خواری مقابله می کنیم، تاوان هم می دهیم.

🔹صنعت خودروی ایران بیمار است، دردهای مزمن دارد و بیش از 10 بار پشت همین تریبون اعلام کردم که یک برنامه 4 ساله داریم و الان در میانه راه هستیم.

🔹سال 1401 تنها سالی است که تحریم‌ها خنثی شده است، در حالی که تحریم‌های شدید برقرار بود و تولید خودرو به بیش از یک میلیون رسید.

🔹جوانان ایرانی، همان‌هایی که میلیمتری موشک طراحی می‌کنند، همان‌ها می‌توانند صنعت خودروی ایران را نجات دهند.

🔹قطعاً خودروسازان ناکارآمدند و قطعاً باید کیفیت، بهره وری و ایمنی را افزایش دهند، اما راهش این نیست که من کنار بنشینم و با شکایت و فرافکنی کار کنم، راهش مداخله های متعدد در بازار نیست.

🔹ما هم می گوییم خودرو مافیا دارد و مافیای آن قوی است، مافیایی که تهدید می کند و با مدیرکل من تماس گرفته و از افزایش تولید ناراحت است و مسببان وضع موجود افراد پنهانی هستند و ما ایستاده و به فضل خداوند مسئله را حل خواهیم کرد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.