جشن انقلاب

آیرال خبر- جشن گرامیداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی و قیام ۲۹ بهمن مردم تبریز در محل پارک شمیم پایداری برگزار شد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار و امور ارتباطات شهرداری منطقه دو تبریز، این مراسم که به همت امور ارتباطات شهرداری منطقه دو تبریز و معاونت خدمات شهری برپا شد، با برنامه‌های مفرح و شادی برای پاکبانان نواحی سه گانه همراه بود.

اجرای موسیقی زنده، برگزاری مسابقه، نمایش طنز و هنرنمایی زهرا بیرامی “دختر ژله ای تبریز” و پخش تیزری مرتبط با فعالیت‌های پاکبانان خدوم نواحی سه گانه شهرداری منطقه دو تبریز را می‌توان از جمله برنامه‌های اجرا شده در این مراسم برشمرد.

گفتنی است، رییس کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری، شهردار منطقه دو تبریز، مدیران و معاونان شهردار منطقه دو در این مراسم حضور داشتند.

در پایان این جشن شهردار منطقه دو تبریز به همراه رییس کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری از سه تن از پاکبانان و دختر ژله ای تبریز تقدیر کردند.

شهردار منطقه دو تبریز در این مراسم ضمن گرامیداشت این روز بزرگ گفت: قیام ٢٩ بهمن تبریز قیامی تاریخ ساز و حماسی است.

باقر خوشنواز اظهار داشت: همه ساله در سالروز این قیام که امروز چهلمین سال آن را به جشن نشسته ایم یادآوری این روز بزرگ را با برگزاری مراسم هایی گرامی میداریم.

خوشنواز با اشاره به اینکه شناخت مردم از این روز بزرگ هر سال بیشتر از سال گذشته می شود گفت: این قیام بر اساس فرمایشات امام راحل (ره) و تاکیدات رهبر معظم انقلاب زمینه ای برای نابودی طاغوت و پیروزی انقلاب اسلامی را فراهم آورد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در این مراسم که با حضور پاکبانان برگزار میشد ضمن تقدیر از ایشان ادامه داد: با همت و تلاش شما عزیزان پاکیزگی و بهداشت شهری در سطح منطقه حفظ شده است.

خوشنواز با اشاره به اینکه پاکبانان می‌توانند در افزایش سطح فرهنگ عمومی نظافت بسیار موثر باشند گفت: تلاش شبانه روزی این عزیزان موجب جلب مشارکت بیشتر شهروندان در امور شهر می شود.

وی افزود: تلاش شبانه روزی شما عزیزان موجبات رضایت شهروندان ساکن در این حوزه از شهرداری تبریز شده است.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.