سریال شهید باکری به روایت «هادی حجازی‌فر»+فیلم

«هادی حجازی فر» در یک گفت و گو راجع به ساخت سریال شهید باکری گفت: ما هنوز درباره این سریال یک ذره با احتیاط حرف می زنیم. چون پروژه سختی است و حساسیت های خودش را دارد.

به گزارش آیرال خبر، حجازی فر که در برنامه «نقد سینما» شبکه پنج سیما سخن می گفت، درباره تغییر در زندگی شخصی خود نیز عنوان داشت: چون همه چیز خیلی سریع اتفاق افتاد نتوانستم با همه هماهنگ شوم. فرض کنید صفحه شخصی ام در اینستاگرام که به تازگی عمومی اش کردم با حواشی مواجه شد. یکی از بدی های شهرت این است که تو را مجبور به تغییر می کند و مصلحت اندیشی. به خاطر کرونا و سالن تئاتری که دارم مجبور شدم به فضای مجازی برگردم و واقعا این فضا را دوست نداشتم. سریال دوپینگ را به خاطرکمدی بودنش بازی کردم و خیلی کمدی دوست دارم.

وی درباره اینکه شهرت تلویزیونی با سینمایی فرق دارد؟ گفت: دلیل اینکه از تلویزیون گریزان بودم فراگیری مخاطب تلویزیون است. تلویزیون به شدت بیننده دارد و من جاهایی رفتم در روستاهایی که با کارهای تلویزیونی من را می شناسند. به همین خاطربه سمت تلویزیون رفتم چراکه برخی از شهرها سینما ندارند. در فیلم دوزیست گریم متفاوتی داشتم و به اصرار برزو نیک نژاد این نقش را بازی کردم و در به وقت شام یکی از اختلاف های اصلی من با آقای حاتمی کیا سر ژست ها و گویش و نوع ادای دیالوگ ها بود و گفتم نه اینکه نخواهم نمی توانم. البته بماند که کار کردن با حاتمی کیا از آرزوهایم بود.

وی با اشاره به وضعیت اکنون سینمای ایران نیز گفت: خیلی موارد به سازنده اثر مربوط نیست و شرایط اقتصادی هم هست. سینما حتی با کرونا هم با فیلم هایی که آنلاین اکران می شود با سرمایه هایی که دارد می تواند ادامه دهد اما بخش مهمی از تئاتر بعد از کرونا به طور کلی ویران شده است. ما الان طرفداران حرفه ای سینما را نمی توانیم نادیده بگیریم.

این بازیگر درباره بهترین پارتنر و کارگردانی که تا به حال با او بازی کرده است، گفت: با جواد عزتی مخصوصا در ماجرای نیمروز یک زوج خوبی بودیم. با مهدویان خیلی حال خوبی دارم و سینمای آسان و قابل فهمی دارد و از حاتمی کیا کارگردانی و نیک نژاد هدایت یک گروه را یاد گرفتم.

این بازیگر همچنین افزود: امسال می خواستم سینمایی بسازم که به خاطر کرونا نشد و امیدوارم این سریال باکری ساخته شود و مقدماتی برای کار سینمایی ام شود. برخی اوقات بحث سرمایه و تهیه کننده آدم ها را محبور به تن دادن به خیلی خواسته هایی می کند که نمی خواهند. سینمای ما سینمای ترسویی شده است اما باور کنید من در هم نسلان خودم در دانشگاه کم استعدادترین شان بودم و استعدادهای درخشانی داریم که الان در تاکسی های اینترنتی کار می کنند. من اگر جای تهیه کننده ها بودم این استعدادها را کشف کرده و قرارداد سه ساله با آنها می بستم و نتیجه آن را کل سینمای ما می بیند.

به گزارش آیرال، تهیه کنندگی این سریال را ابوالفضل صفری که پیش تر هم ساخت آثاری متفاوت و استراتژیک را در کارنامه اش دارد، بر عهده دارد و بناست هادی حجازی فر به عنوان اولین تجربه آن را کارگردانی کند.

این مجموعه در مرکز سیمافیلم ساخته خواهد شد و هادی حجازی فر علاوه بر کارگردانی سریال، ایفای نقش شهید باکری را هم برعهده خواهد داشت.

توسط تحریریه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.