مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌شرقی از افزایش 42 درصدی کمک‌‎های مردمی به کمیته امداد استان خبر داد.

به گزارش آیرال خبر، محمد کلامی در رزمایش کمک‌های مومنانه در شهرستان مراغه، اظهار داشت: کمک‌های مردمی به کمیته امداد در آذربایجان‌شرقی ۴۲ درصد افزایش یافته است.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌شرقی، گفت: از ابتدای سال خیران برای مواسات و همدلی، تهیه بسته‌های معیشتی و پخت غذای گرم ۱۱۵ میلیارد تومان پرداخت کرده‌اند.

کلامی در رزمایش اطعام و احسان حسینی در مراغه، افزود: پیش‌بینی می‌شود این کمک‌ها تا ۸۰ درصد افزایش یابد.

وی اضافه کرد: از ابتدای ماه محرم بیش از ۶۰ هزار بسته معیشتی و ۴۰۰ هزار پرس غذای گرم بین خانواده‌های تحت پوشش توزیع شده است.

به گفته مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌شرقی، پیش‌بینی می‌شود تا پایان ماه صفر ۸۱ هزار بسته و ۵۵۰ هزار پرس غذای گرم در استان توزیع شود.

کلامی یادآور شد: هزینه تمام بسته‌ها و غذاهای طرح اطعام و احسان حسینی توسط خیران تامین شده است.

امام جمعه مراغه نیز در این رزمایش بیان داشت: از زمان شیوع کرونا، خیران این شهرستان در خدمت نیازمندان بوده‌اند و کمک‌های مومنانه در مراغه همچنان ادامه دارد.

حجت‌الا سلام پورمحمدی افزود: به خاطر تداوم شرایط کرونایی نیاز است خیران همچنان به کمک‌های خود برای حمایت از نیازمندان ادامه دهند.

فرماندار شهرستان ویژه مراغه نیز در این رزمایش تصریح کرد: به همت خیران و به یاد شهدای دوران دفاع مقدس یک‌هزار و ۴۰۰ بسته معیشتی در این شهرستان توزیع شد.

سیدعلی موسوی متذکر شد: از ابتدای سال بیش از ۶ هزار بسته معیشتی بین خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد در مراغه توزیع شده است.

توسط تحریریه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.