سرپرست شهرداری تبریز گفت: نصب تلویزیون شهری بزرگ شهرداری مرکزی تبریز، در آخرین مراحل فنی و اجرایی است و به‌زودی در محوطه پارک ابوریحان رونمایی می‌شود.

به گزارش آیرال خبر، مظفر سلیمانی، با اعلام این خبر خاطرنشان کرد: سازه مربوط به تلویزیون شهری بزرگ شهرداری مرکز، چند سال پیش در مقابل شهرداری مرکزی تبریز نصب شده بود.
وی اضافه کرد: پنل‌های مربوط به نمایشگر ال‌ای‌دی این سازه، در چند روز گذشته، با تلاش و پیگیری همکاران اداره‌کل ارتباطات و امور بین‌الملل، جمع‌بندی، تجهیز و مهیای اکران عمومی شده‌ است.
سلیمانی با اشاره به موقعیت ویژه این سازه‌ی رسانه‌ای در محوطه شهرداری مرکزی تبریز، اظهار کرد: راه‌اندازی این تلویزیون شهری، نقش تاثیرگذار در تقویت کمی و کیفی برنامه‌های رسانه‌ای شهرداری تبریز، خواهد داشت.
وی پخش نماهنگ‌های متنوع، برنامه‌های مناسبتی، معرفی ظرفیت‌های فرهنگی و گردشگری شهر و ارائه برنامه‌های اطلاع‌رسانی شهر را از جمله بخش‌های محتوایی تلویزیون مدرن شهرداری تبریز خواند.
سرپرست شهرداری تبریز، خاطرنشان کرد: امیدواریم با بهبود وضعیت کرونایی شهرمان، قادر باشیم با پخش برنامه‌های پرمخاطب، این تلویزیون را به عنوان یک ظرفیت جذاب و پرطرفدار، در خدمت شهروندان قرار دهیم.

توسط تحریریه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.