آیرال خبر

آیرال خبر ،سرمربی گسترش فولاد گفت : جدا از بی دقتی ما، رحمتی برای استقلال عالی کار کرد.

 

به گزارش آیرال خبر : بازی بسیار خوبی بود و ما کاملا بر بازی سوار بودیم. تیم ما 7-8 موقعیت گلزنی داشت. ولی استقلالی‌ها از تجربه خودشان استفاده کردند. متاسفانه مهاجمان ما کم دقتی می‌کنند و مدتی است قدر فرصت‌های خود را نمی‌دانند. نکته دیگر درباره بازی این بود که اعتقاد دارم روی گودرزی و ابراهیمی خطا رخ داد و امیدوارم اشتباه کنم چون اگر این گونه نباشد نتیجه بازی عوض می‌شد. از طرفی دیگر چشمی هم می‌توانست اخراج شود که داور کمی با او مدارا کرد. گسترش فولاد و مدیرانش علاقه‌ای ندارند که تیم وارد مشکلات داوری شود. توقع ما این است که ما چون به قانون احترام می‌گذاریم، مسئولان با مسببان این اشتباهات برخورد کنند.

 

وی افزود: نبود درویشی به ما لطمه زده است. ما در بازی‌های قبلی هم موقعیت زیاد از دست دادیم. ما 5-6 فرصت از فرارهای گودرزی و ابراهیمی به دست آوردیم. استقلال کاملا عقب نشسته بود. شما ببینید که تیمی مثل ما برابر استقلال این همه فرصت ایجاد می‌کند. ما می‌توانستیم استقلال را ببریم. این بازی تمام شد و ما با پر مهره‌ترین تیم لیگ بازی داشتیم و سعی می‌کنیم به بازی‌های بعدی فکر کنیم.

 

سرمربی گسترش فولاد اضافه کرد: جدا از بی دقتی ما، رحمتی برای استقلال عالی کار کرد. داریوش شجاعیان به دلیل درگذشت پدرش 5 جلسه در کنار ما نبود. این مسئله باعث شد او کمی افت کند. اینکه چرا ما از فرصت‌ها استفاده نکردیم و حریف هم استفاده کرد هم دلیل تفاوت بازیکنان است. فرق شهباززاده با سایر بازیکنان همین‌جا معلوم می‌شود. من از عملکردمان راضی هستم اما از نتیجه راضی نیستم. استقلالی‌ها از لحاظ قدی وضعیت بهتری داشتند و به همین دلیل به حرکات ترکیبی بیشتر توجه داشتیم.

 

وی درباره تعطیلات لیگ گفت: تیم ما در اوج آمادگی بود که لیگ تعطیل شد. امروز کیفیت تیم ما در نیمه دوم پایین آمد. تیمی که روی غلطک می‌افتد به یکباره لیگ تعطیل می‌شود. نه انقدر فشرده نه انقدر فاصله. وقتی استراحت می‌دهم باید کار بدنی کنم و این مشکل ساز است. البته این حرف‌ها را نمی زنم که بگویند دنبال توجیه است.

 

کمالوند در پاسخ به سوالی درباره کم شدن تماشاگران افزود: وقتی تیم تراکتورسازی زیر 80 هزار تماشاگر برایش نمی‌آمد، باید یک فکری شود. اگر دنبال نتیجه گیری هستیم باید حمایت کنیم. دو سال اولی که تراکتور به لیگ برتر آمد، اگر هوادارنش نبود به مشکل می‌خوردیم. به هواداران تراکتور می‌گویم اگر به ورزشگاه نیایند تیمشان می‌شود مثل سایپا و راه آهن که بدون تماشاگر هستند. حدود 10 سال دنبال رسیدن به لیگ برتر بودیم. الان نساجی 25 هزار نفر برای بازی‌هایش می روند و باید به دنبال آمدن هوادارن باشیم.

ورزشی

1394/06/24

کدخبر:11078

خبرنگار: 121
انتهاي پیام

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.