آسفالت

کوچه های کوی محمد آباد در خیابان آزادی بعد از تخریب آسفالت های فرسوده و قدیمی و زیرسازی های لازم با ۲۰۰تن آسفالت توسط معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۳ تبریز، به صورت اساسی آسفالت ریزی می شود.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، در تداوم ارائه خدمات محله محور در سطح حوزه استحفاظی شهرداری منطقه۳ تبریز، چندین کوچه از کوی محمد آباد در خیابان آزادی به صورت اساسی آسفالت ریزی شده و کوچه های باقی مانده دیگر نیز به زودی آسفالت ریزی خواهد شد.

آسفالت های قدیمی، فرسوده و کهنه تمامی کوچه های این کوی توسط نیروهای معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۳ تخریب، جمع آوری و مسطح سازی شده و تا به امروز با ۱۲۰ تن آسفالت چندین کوچه از کوی محمدآباد به صورت اساسی آسفالت ریزی شده است.

کارکنان معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۳ برای رفع مشکل هدایت آبهای سطحی کوچه ها، جدول گذاری های لازم در این کوچه ها را انجام داده اند که آسفالت ریزی بقیه کوچه های این کوی نیز به زودی با ۸۰ تن آسفالت به صورت اساسی آسفالت ریزی می شود.

شهرداری منطقه ۳ تبریز در راستای ارائه خدمات محله محور در سطح حوزه منطقه برای تردد روان و ایمن عابران پیاده و وسایل نقلیه کوی و کوچه های مورد نیاز را با آسفالت ریزی اساسی، نوسازی و بهسازی می کند.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.