آیرال خبر ،مهاجم تیم فوتبال صبای قم گفت: احتمال اینکه در پایان این فصل از فوتبال خداحافظی کنم زیاد است.

به گزارش آیرال خبر،رضا عنایتی که در حال حاضر در کلاس‌های مربیگری B آسیا شرکت می‌کند،در گفت و گو با کاپ اظهار داشت: چند روزی است که کلاس‌های ما شروع شده و باید شرکت کنید. به هر حال من بعد از پایان دوران بازیگری‌ام نمی‌توانم از فوتبال دور باشم و روحیه دوری از فوتبال را ندارم. دوست دارم تجربیاتم را به دیگر بازیکنان انتقال بدهم.

وی در این ارتباط که آیا تیمش را در بازی مقابل ماشین‌سازی در هفته هجدهم همراهی خواهد کرد، گفت: این موضوع بستگی به تصمیم آقای محصص دارد. من در این زمینه با او صحبت خواهم کرد و اگر ایشان اجازه بدهد تیم را در سفر به تبریز همراهی خواهم کرد.

عنایتی درخصوص برد تیمش مقابل پیکان در قم گفت: واقعا یک بازی مهم را بردیم و گرفتن این سه امتیاز خیلی واجب بود. پیکان تیم پرقدرتی است، ولی ما توانستیم نتیجه خوبی بگیریم. البته باید در بازی‌های آینده خوب امتیاز بگیریم، چون در گذشته امتیازهای حساسی را از دست دادیم. بازی با ماشین‌سازی هم یک بازی شش‌امتیازی است و اگر این مسابقه را ببریم موقعیت ما در جدول بهتری خواهد شد.
مهاجم اسبق استقلال درخصوص شرایط بحرانی این تیم و انتقادهای صورت گرفته از علیرضا منصوریان گفت: در حال حاضر هیچ فردی نمی‌تواند برای استقلال معجزه کند و هیچ گزینه‌ای بهتر از منصوریان برای هدایت این تیم وجود ندارد. هواداران ناراحت هستند، ولی آنها باید صبوری به‌خرج بدهند، فوتبال همین است و ممکن است تیم‌های بزرگ نتیجه نگیرند. امیدوارم استقلال به جایگاه خوبی برسد.

عنایتی در پایان اظهار داشت: من معتقدم مشکل اصلی استقلال تغییرات پی‌درپی در ترکیب است و هنوز منصوریان ترکیب دلخواهش را پیدا نکرده است. این تغییرات بی‌ثباتی به‌وجود می‌آورد.
کدخبر110911

خبرنگار125

انتهای پیام /

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.