آیرال خبر،امام جمعه موقت تبریز از کاندیداها و هواداران آن خواست بعد از انتخابات رقابت‌ها به رفاقت تبدیل شود.
به گزارش آیرال خبر، آیت‌الله محمدتقی آل‌هاشم ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر در مصلای امام خمینی(ره) این شهر با تاکید بر حضور پرشور مردم در انتخابات اظهار داشت: حضور در انتخابات یک فرهنگ دینی است؛ چراکه حضور حداکثری در انتخابات پایه‌‏های نظام اسلامی و انقلاب را محکم‌‎‏تر خواهد کرد و از طرفی نگاه دوستان و دشمنان انقلاب اسلامی ایران به این انتخابات است.

وی با تجلیل از بصیرت، دشمن‌‌شناسی و هوشیاری ملت ایران اسلامی گفت: به حمد الهی مردم ما آگاه و زمان‌شناس هستند و همواره حضور خود را در صحنه‌های مختلف نشان داده‌اند.

امام جمعه موقت تبریز تصریح کرد: مردم با حضور همه جانبه و آگاهانه و همراه با بصیرت و دانایی در انتخابات، درست عکس خواست دشمن عمل کنند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری تصریح کرد: برای انتخاب نمایندگان مجلس شورای اسلامی و خبرگان حتماً از تدین، تعهد، وفاداری به انقلاب، ایستادگی در راه انقلاب، مرعوب نشدن در مقابل دشمن و عزم و شجاعت داوطلبان مطمئن شوید و سپس رأی دهید و اگر برخی افراد را هم نمی‌شناسید از متدینین بپرسید و بر عکس خواست دشمن عمل کنید.

آیت‌الله آل‌هاشم با اشاره به اهمیت فوق‌العاده مجلس خبرگان رهبری و انتخابات مجلس شورای اسلامی که در واقع رقم زدن سرنوشت سیاسی مردم است، گفت: بصیرت، لازمه حضور گسترده و باشکوه‌تر مردم در انتخابات هفتم اسفندماه است.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت حفاظت از منابع طبیعی و جنگل‌ها، درختکاری را یکی از زیباترین و پرثمرترین نعمت‌های الهی بیان کرد و افزود: دست‌اندرکاران امر باید با برنامه‌ریزی مناسب در افزایش فضای سبز و درختکاری بیشتر از آلودگی هوا بکاهند.

وی در ادامه خطبه‌های نماز جمعه این هفته تبریز با اشاره به برگزاری آیین جشن نیکوکاری، تبیین کرد: فلسفه زندگی انسان، عبادت است و کمک به همنوع یکی از عبادت‌های مهم محسوب می‌شود و رفع نیازمندی‌ها و گرفتاری‌های مسلمانان، توفیقات الهی را به ارمغان می‌آورد.

امام جمعه موقت تبریز گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) یادگار بی‌بدیل معمار بزرگ انقلاب است که امید نیازمندان و افراد بی‌سرپرست و فقیر شناخته می‌شود.

وی اضافه کرد: باید با شرکت در مراسم نیکوکاری فرهنگ نوع‌دوستی و کمک به یکدیگر را که ریشه در فرهنگ غنی اسلام دارد در جامعه حفظ کرده و بیش از پیش آن را تقویت کنیم.

امام جمعه موقت تبریز خواستار توجه بیشتر جانبازان، شهدا و ایثارگران و خانواده‌های آنان که به عنوان چشم و چراغ نظام جمهوری اسلامی هستند، شد.

آیت‌الله ‌آل‌هاشم در پایان تبیین کرد: تأسیس امور تربیتی در آموزش و پرورش در هشت اسفندماه سال 59 یکی از شیوه های ارزشمند برای تربیت کودکان این مرز و بوم به حساب می‌آید زیرا دانش‌آموزان بیش از آن که با محیط خانه در ارتباط باشند با مدرسه مانوس هستند.

سیاسی 94/12/7

کدخبر110629

خبرنگار125

انتهای پیام /

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.