تبریز

آیرال خبر- شهردار منطقه ۱۰ تبریز گفت: بهسازی و آسفالت معابر یکی از مهم‌ترین مطالبات شهروندان است و ما برای همین توجه ویژه ای به این امر داریم.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، رسول وظیفه شناس طی بازدید از محلات حوزه استحفاظی منطقه از نزدیک به بررسی مشکلات و خواسته های مردم پرداخت.

وی با تاکید بر اهمیت جلب رضایت اهالی محلات گفت : شناخت هر چه بیشتر مسئولان اجرایی با مشکلات روزمره اهالی محلات و تسریع در جهت رفع آنها از وظایف بنیادی شهرداری است و استمرار بازدیدها بسیار حائز اهمیت است.

وی اظهار داشت : بهسازی و آسفالت معابر یکی از مهم‌ترین خواسته و مطالبه شهروندان است و مدیران شهرداری هم به این امر کاملاً واقف هستند.

وظیفه شناس ادامه داد: ما به‌عنوان خادم مردم در حوزه شهرداری پیگیر رفع مشکلات محلات هستیم و در این راه نیازمند تعامل و همکاری  تمامی ساکنان محلات هستیم.

گفتنی است در راستای خدمات رسانی مطلوب به شهروندان و با هدف رسیدگی و رفع مشکلات اهالی، رسول وظیفه شناس شهردار منطقه ۱۰ تبریز از برخی محلات حوزه استحفاظی از جمله کوی اهرلیلر واقع در خیابان شربت زاده، ورزشگاه موسی پور، خیابان قره باغی، میدان پاس، خیابان شهید پیری بازدید کرد.

در این بازدید مشکلات عمده شهروندان در حوزه های عمرانی و خدماتی مورد بررسی قرار گرفت و مردم مشکلات برخی معابر را که آسفالت، جدول گذاری و عدم پاکیزگی برخی معابر می باشد، با شهردار منطقه در میان گذاشتند و وظیفه شناس با بررسی مشکلات اهالی دستورات لازم را در زمینه آسفالت ریزی، جدول گذاری و… این محلات صادر کرد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.