تاکسی

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تبریز گفت: در راستای افزایش ایمنی در حمل و نقل مسافران، رانندگان تاکسی های شهری در کلاس های آموزشی شرکت می کنند.

به گزارش آیرال خبر، محمدحسین اکبرنژاد مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تبریز امروز در گفتگو با خبرنگار شهریار با اعلام خبر فوق، گفت: تاکسی های شهری در تبریز به دلیل اینکه از ایمنی و سلامت کافی برخوردار باشند، به صورت رایگان مورد معاینه فنی قرار می گیرند.

وی افزود: این امر پیرو مصوبه شورا و با حمایت های ایرج شهین باهر شهردار تبریز انجام می شود تا مشکلی از بابت ایمنی تاکسی ها وجود نداشته باشد.

اکبرنژاد با اشاره به لزوم مراجعه تاکسی ها برای اخذ معاینه فنی در موعد مقرر، اظهار کرد: بر این اساس تمامی خدمات به تاکسی ها اعم از صدور مرخصی، تمدید کارت شهری و … منوط به داشتن معاینه فنی است و چنانچه خودروی تاکسی فاقد معاینه فنی باشد، نمی تواند از خدمات مذکور برخوردار شود.

وی ضمن گرامیداشت روز ملی ایمنی در حمل و نقل، افزود: در راستای افزایش ایمنی در حمل و نقل مسافران، خود رانندگان تاکسی ها نیز به صورت ماهیانه ملزم به حضور در کلاس های آموزشی هستند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تبریز عنوان کرد: این کلاس ها اغلب برای رانندگان جدید تاکسی ها و همچنین رانندگانی که بر اساس گزارش های پلیس راهور یا گشت های نظارتی خود سازمان نیاز به بازآموزی داشته باشند، برگزار می شود.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.