آیرال خبر- جواد ششگلانی رییس هیات فوتبال استان در گفتگو با خبرنگار ما گفت: در جریان واگذاری تیم فوتبال شهرداری تبریز نیستیم و آنها بر خلاف اخلاق مدیریتی رفتار کردند.

ششگلانی با تاکید بر اینکه قرار بوده تیم فوتبال در اختیار هیات فوتبال قرار گیرد تا خریدار مناسبی با طی فرایند قانونی انتخاب شود گفت: طی جلسات مختلفی که با شهردار تبریز داشتیم قرار بود تا بر اساس دو اصل عدم خروج تیم از استان و احراز اهلیت خریدار، نسبت به واگذاری و فروش تیم اقدام شود که به یکباره با خبر فروش این تیم مواجه شدیم!

وی افزود: ما از ابتدا تلاش داشتیم و داریم تا شهرداری تیمداری کند و بر همین اساس مذاکراتی با استاندار و وزارت کشور داشتیم که هنوز هم ناامید نیستیم و خبرهای خوبی در راه است!

رییس هیات فوتبال استان در خصوص اظهارات موسایی که گفته بود هیات فوتبال بجز شرط عدم خروج تیم از استان خواهان واگذاری به یک باشگاه است اظهار داشت: بنده این صحبت ها را تحریف موضوع ارزیابی و تکذیب می کنم. شرط ما احراز اهلیت بود نه واگذاری به یک باشگاه دیگر! به نظر می رسد که آنها به دنبال حل مشکلات دیگری هستند

عضو  سابق شورای شهر تبریز با اشاره به عدم اطلاع از پروسه واگذاری و انجام مزایده گفت: ما تیم فوتبال شهرداری را متعلق به شهرداری می دانیم و مالکیت باشگاه دیگری را در این زمینه به رسمیت نمی شناسیم و قانونی نمی دانیم!

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.