آیرال خبر ،وزیر اطلاعات گفت: دولت بدون هرگونه نگاه تبعیض‌آمیز به فعالیت جناح‌های سیاسی و دوری از هیاهو بدنبال تحقق همدلی برای خدمت عزتمندانه است.

 

به گزارش آیرال خبر ،حجت الاسلام و المسلمین محمود علوی در برنامه سفر هیئت دولت به آذربایجان شرقی در منطقه آزاد ارس در جمع مردم شهرستان جلفا، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری «جذب حداکثری و دفع حداقلی»؛ هدف دولت تدبیر و امید را نهادینه‌سازی وحدت ملی عنوان کرد و گفت: اگر فرمایش رهبری برعکس عمل شود، عامل آن بر انقلابی بودن و ایرانی بودن خود شک کند.

 

وی شرایط اقتصادی کشور را نیازمند همدلی و همزبانی بیش از پیش مسئولین و مردم دانست و اظهار کرد: وابستگی اقتصاد ملی به نفت و کاهش قیمت آن و اعمال تحریم‌های اقتصادی چندین ساله در اراده ملت شهیدپرور ایران برای پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی تاثیری نداشته و همچنان استوار می‌باشد.

 

وی جوانان آذربایجان را یکی از عوامل مهم در جامعه علمی توصیف کرد و افزود: علامه امینی، علامه جعفری، شهید مدنی، شهریار، باقرخان، ستارخان و سایر شخصیت های برجسته این خطه و همچنین علمای برجسته دینی از دیار گرگر در شهرستان جلفا، بیانگر نقش موثر آذربایجان در کشور می‌باشد.

 

وزیر اطلاعات با اشاره به شهدای آذربایجان و شهدای گمنام مدفون در حیاط مسجد امام زمان(عج) جلفا، گفت: رشادت‌های جوانان آذربایجانی در دفاع مقدس بر همگان مشهود بود و حتی فاصله صدهاهزار متری این استان با مناطق جنگی نیز مانع از پاسداری و جانسپاری در جبهه حق علیه باطل نشد و امروز شاهد یکی از امن ترین مناطق مرزی کشور در این خطه هستیم.

 

وی گفت: امیدوارم با توجه به پیشرفت‌های بوجود آمده و ظرفیت‌های موجود در کشور و این منطقه، روز به روز شاهد توسعه اقتصادی آذربایجان و شهرستان جلفا باشیم.

 

وی کنترل تورم و رشد گرانی را یکی از عملکردهای ویژه دولت تدبیر و امید عنوان کرد و افزود: هدف دولت کاهش تورم، رشد اقتصادی و امید به تولید ملی است و در این میان نقش اقشار مختلف جامعه بی‌بدیل می‌باشد.

 

علوی تامین امنیت پایدار برای کشور را یکی از مهمترین امور دولت تدبیر امید بیان و اظهار کرد: رفع مشکلات اقتصادی کشور با دوری از حرکت شعاری، جلب رضایت مردم و برنامه‌ریزی برای تحقق اقتصاد مقاومتی از مهمترین رویکردهای دولت می‌باشد.

 

وی هم‌چنین رشد فرهنگی جامعه را یکی از مهمترین عوامل توسعه پایدار عنوان کرد و افزود: به دنبال تحکیم وحدت، امنیت پایدار و تحقق رونق اقتصادی، رشد فرهنگی جامعه که یکی از الزامات پیشرفت و توسعه هر کشور می‌باشد محقق خواهد شد.

 

وی هدف دستگاه‌های امنیتی، نظامی و انتظامی را تامین امنیت و آسایش و وحدت ملت ایران عنوان کرد و گفت: به لطف خداوند و با تلاش‌های شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان(عج) دشمنان نتوانسته‌اند کوچکترین سوءقصدی به کشور داشته باشند.

کد خبرنگار :121

 

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.