آیرال خبر ،اعضای شورای شهر تبریز سیاست های تشویقی شورای شهر تبریز در سه ماهه سوم و چهارم را تصویب کردند.

 

به گزارش آیرال خبر به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر تبریز، در جلسه فوق العاده شب گذشته شورا سیاست های تشویقی ساخت و ساز در سه ماهه سوم و چهرام به تصویب رسید.

در این جلسه که به ریاست دکتر شهرام دبیری و با حضور 17 عضو دیگر شورا برگزار شد، لایحه افزایش حق الزحمه هیئت های ارزیابی مطرح و پس از ابراز نظر موافقان و مخالفان طرح اعضای شورا با آن موافقت نکردند.

در ادامه لایحه دو فوریتی سیاست های تشویقی ساخت و ساز و تسویه حساب پروانه های ساختمانی مطرح و پس از طرح پیشنهادات و ابراز نظر موافقان و مخالفان لایحه اعضای شورا لایحه شهرداری را تصویب کردند.

بر این اساس از اول مهر ماه در صورت پرداخت نقدی عوارض پروانه ساختمانی و تسویه حساب با شهرداری در سه ماهه سوم به میزان 20 درصد تخفیف اعمال خواهد شد، این میزان در سه ماهه چهارم 15 درصد  خواهد بود.

همچنین در صورت پرداخت نقدی و تسویه حساب عوارض ناشی از تخلفات ساختمانی در سه ماهه سوم 15 درصد و در سه ماهه چهارم 10 درصد خواهد بود.

در ادامه جلسه طرح اعضای شورا مبنی بر مبنای محاسبه عوارض و تخلفات ساختمانی در چهار روستای الحاقی کرکج، آناخاتون، خلجان و کجوار تا پایان سال 94 به میزان 30 درصد مطرح و پس از ابراز نظر موافقان و مخالفان طرح رای گیری صورت پذیرفت و اعضای شورا آن را تصویب کردند.

اجتماعی ۱۳۹۴/۰۷/۰۸

کدخبر:110131

خبرنگار112

انتهای پیام

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.