آیرال خبر،سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و بین‌الملل استانداری آذربایجان‌شرقی گفت: با توجه به شرایط روز دنیا و ظرفیت هر کدام از واحدهای تولیدی، باید باور کنیم که زمان ساختن شرکت‌های بزرگ فرا رسیده و قبل از اینکه بالاجبار به سمت ادغام پیش برویم بهتر است خودمان در این خصوص برنامه‌ریزی کنیم.

به گزارش آیرال خبر، احمد محمدزاده در نشست کارگروه توسعه صادرات استان و شورای سامان‌دهی مبادلات مرزی، با اشاره به اشاره به تشکیل شورای روابط خارجی، تاکید کرد: باید با توجه به این امر اهداف شورای سیاست‌گذاری با اهداف سند تدبیر و توسعه استان تطبیق داده شود و نباید خارج از اهداف سند تدبیر و توسعه عمل کرد.

وی در ادامه با تاکید بر اعزام هیات‌های تجاری و بازرگانی از استان به دیگر کشورها، خاطرنشان کرد: با توجه رفع مشکلات مالی و بانکی باید در کنار هیات‌ها یک کارشناس امور ارزی نیز به نمایندگی از بانک‌ها حضور داشته باشد.

وی، در ادامه با تاکید بر برگزاری نمایشگاه برای معرفی محصولات استان در کشورهای دیگر و شروعی برای توسعه روابط، ادامه داد: از شرایط موجود و فضایی که آماده شده است باید برای گسترش روابط و توسعه صادرات علی‌الخصوص به استان‌‌های هدف به خوبی باید استفاده کنیم.

سرپرست معاونت امور اقتصادی و بین‌المللی استانداری آذربایجان‌شرقی، در ادامه با اشاره به برگزاری نمایشگاه‌هایی در سطح استان بدون مجوز رسمی و در سطح پایین، ادامه داد: نمایشگاه‌های موجود باید سطح کیفیتی خود را افزایش دهند و البته با توجه به وجود سالن‌های نمایشگاه در استان هیچ ارگانی بدون مجوز حق برگزاری نمایشگاه را ندارد.

اقتصادی 94/8/5

کدخبر110201

خبرنگار145

انتهای پیام /

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.