آیرال خبر،مرکز آموزشی ولی‌عصر(ع) ناجا با حضور فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و استاندار آذربایجان شرقی در تبریز افتتاح شد.

به گزارش آیرال خبر، سردار حسین اشتری، فرمانده نيروی انتظامی در حاشیه افتتاح این مرکز گفت: تمام مرزهای کشور در سایه هماهنگی و همدلی نیروهای مسلح از امنيت کافی برخوردار‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ است.

وی با تاکيد بر اين که هيچ‌گونه حرکت ضد انقلابی را بدون پاسخ نمی‌گذاريم، تصريح کرد: نسبت به سال گذشته شاخص‌های امنيتی کشور ‌‌‌‌‌‌‌‌رشد داشته و ان شاءالله‌ ‌با حمايت و کمک دولت، بتوانيم مرزها را از نظر تجهيزات فيزيکی و الکترونيکی ا‌رتقا دهيم.

فرمانده نیروی انتظامی هدف از سفر به استان آذربايجان شرقی را برنامه‌ريزی سالانه بيان کرد و گفت: براساس برنامه‌ريزی و زمان‌بندی از قبل انجام شده می‌بايست از عملکرد سالانه فرمانده انتظامی استان بازرسی و نظارت داشته باشيم که در اين سفر ‌‌‌‌‌‌‌‌مرکز آموزشی حضرت ولي‌عصر(عج) نيز افتتاح شد.

سردار اشتری به اقدامات خوب فرماندهی انتظامی استان آذربايجان شرقی اشاره کرد و افزود: جرايم استان شش درصد کاهش و کشفيات مواد مخدر 40 درصد افزايش داشته است.

وی با اشاره به امنيت مطلوب آذربايجان شرقی، گفت: الحمدلله وضعيت امنيتی سراسر کشور مطلوب است؛ آذربايجان شرقي هميشه از استان‌های امن کشور بوده که اين امر نشان از همت، تلاش و جديت مسئولان، دستگاه‌های نظامی و‌‌‌‌‌ امنيتی و مشارکت موثر مردم استان است.

اجتماعی 94/8/21

کدخبر110278

خبرنگار125

انتهای پیام /

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.