آیرال خبر،مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا در آیین خطبه خوانی حضرت زینب(س) سپاه غدیر تبریز گفت: ولایت مداری را باید از حضرت زینب(س) آموخت.

به گزارش آیرال خبر، حجت الاسلام حسن کاملی فر با اشاره به وقایع عاشورا و اهمیت مطالعه آن، افزود: حضرت زینب(س) در آن شرایط که دشمنان خیمه ها را آتش می زدند با اطاعت از امام زمان خویش امام سجاد(ع) به همه ما شیعیان درس ولایت مداری و تبعیت از ولی فقیه را داد.

وی رشادت، شجاعت، صبرو ایمان حضرت زینب(س) و اهل بیت(ع) را الگوی همه جوامع بشری و شیعیان خواند که انسان های مومن و ولایت مدار باید نسبت به شرایط اشراف داشته باشند.

حجت الاسلام کاملی فر با بیان اینکه به فرموده امام خمینی(ره) مردمان انقلاب اسلامی ایران از مردمان زمان پیامبر اکرم(ص) و حضرت امیرالمومنین علی(ع)برتر هستند، اظهار کرد: مردم انقلاب اسلامی ایران با وجودی که حضور اهل بیت(ع) را درک نکردند ولی هموراه مطیع فرامین جانشین نائب حق و ولی فقیه زمان خویش هستند.

وی در پایان با اشاره به بیانات و هشدار های رهبر فرزانه پس از برجام در خصوص نفوذ و جدی گرفتن آن، تاکید کرد: امروز بیش از 164شبکه ماهواره ای با نفوذ در اعتقادات و جلوه دادن سبک زندگی غربی به جای سبک زندگی اسلامی در فکر خشکاندن ریشه های اعتقادی جوانان هستند که پیروی از ولی فقیه و بصیرت افزائی جوانان موجب خواهد شد این آرزوی خود را با خود به گور ببرند.

اجتماعی 94/8/5

کدخبر110309

خبرنگار125

انتهای پیام /

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.