آیرال خبر،مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا گفت: رهبری و هدایت امام و مقام معظم رهبری و تبعیت مردم از ولی امر خودشان و وحدت مردم، رمز موفقیت و پیروزی و عبور از شرایط سخت و بحران‌های ایران اسلامی بوده است.

به گزارش آیرال خبر، حجت‌الاسلام حسن کاملی‌فر در آیین افتتاح دوره خبرنگاران افتخاری بسیج آذربایجان‌‌شرقی، وحدت را عامل و رمز پیروزی دانست و اظهار داشت: در طول تاریخ ملتی همیشه پیروز و موفق بوده است که وحدت داشته و از امام زمان خود تبعیت کند و در طول چند دهه گذشته از انقلاب نیز مردم با همین ویژگی‌ها توانسته‌اند تهدیدها را به فرصت تبدیل کنند.

وی تصریح کرد: رهبری و هدایت امام و مقام معظم رهبری و تبعیت مردم از ولی امر خودشان و وحدت مردم رمز موفقیت و پیروزی و عبور از شرایط سخت و بحران‌های ایران اسلامی بوده است.

کاملی‌فر خاطر نشان کرد: بسیج دارای ظرفیت‌ها و توانمندی‌های فراوانی است، خوشبختانه در هر عرصه و جبهه‌ای که تفکر و فرهنگ بسیجی حاکم بوده موفقیت حاصل شده و در هر عرصه‌ای که با تفکر بسیجی فاصله گرفته شده موفقیتی حاصل نشده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا اظهار داشت: امروز جهاد فرهنگی در برابر هجمه فرهنگی دشمنان مسئله مهم و حیاتی است که باید بسیج با استفاده از ظرفیت عظیم خود در این عرصه تاثیرگذار، نقش و حضور خود را با عنوان جهاد فرهنگی نشان دهد.

مهم‌ترین میدان جنگ نرم، حوزه رسانه است

علی اصغری مدیر روابط عمومی و تبلیغات سپاه عاشورا گفت: از آنجایی که جنس تهدیدات استکبار جهانی در مقابله با انقلاب اسلامی ایران تغییر کرده و به حوزه جنگ نرم کشیده شده است لذا مقتضی است که بسیج و سپاه نیز به موازات تهدیدات دشمن از آمادگی کامل برخوردار باشد و بی‌تردید لازمه این آمادگی مسلح و مجهز شدن به سلاح و ابزارهای جنگ نرم است.

مدیر روابط عمومی و تبلیغات سپاه عاشورا در ادامه با بیان اینکه مهم‌ترین میدان جنگ نرم، حوزه رسانه است، خاطرنشان کرد: امروز بدون تعارف اگر ما در حوزه رسانه اقتدار نداشته باشیم و بسیج در فضای مجازی اگر نتواند مانور فرهنگی دهد زمینه برای نفوذ دشمن فراهم می‌شود، از این رو باید ضمن واکسیناسیون فرهنگی جامعه، از قبیل برگزاری چنین دوره‌ها، کارگاه‌ها و همایش‌ها، بسیج را که از ظرفیت عظیمی برخوردار است برای مقابله با تهدیدات نرم و ناتوی فرهنگی استکبار جهانی آماده سازیم چنانکه تاکنون نیز چنین بوده است، اما استمرار و تداوم این تحرکات لازم است.

وی از ثبت نام بیش از 400 نفر از بسیجیان در این باشگاه خبر داد و افزود: با توجه به شرایط آب و هوایی در این دوره 300 نفر از سراسر آذربایجان شرقی شرکت کردند.

نخستین دوره آموزشی خبرنگاران افتخاری بسیج آذربایجان شرقی روز سه شنبه  17/09/94 با حضور مسئول روابط عمومی بسیج مستضعفین در سپاه عاشورای تبریز برگزارشد.

فرهنگی 94/9/17

کدخبر110359

خبرنگار125

انتهای پیام /

 

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.