آیرال خبر: دوره آموزشی خبرنگاران افتخاری بسیج در شهر تبریز برگزار شد.

به گزارش آیرال خبر ، معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین درحاشیه دوره آموزشی خبرنگاران افتخاری بسیج در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اهمیت نامه رهبر در این برهه به جوانان غرب، گفت: نامه رهبر انقلاب موجب بزرگترین شکست تاریخی غرب شد.

اسماعیل احمدی با بیان اینکه این نامه در برهه ای از زمان مطرح شد که اتفاق فرانسه همه ذهن ها را معطوف به حادثه ای شبیه 11سپتامبر کرده بود، افزود: نامه رهبر فرزانه انقلاب در چنین موقعیتی مانع شد تا حکام غرب علیه مسلمانان از آن استفاده کنند.

وی نامه رهبری را نشان از علم سیاست ایشان دانست و افزود: نامه رهبر فرزانه انقلاب در صورت باطنی نشان از اندیشه خاص ایشان در حوزه اجتماعی و شناخت پایگاه های اجتماعی داشت که اثرسنجی آن را در دنیای غرب می دانست.

احمدی ادامه داد: این نامه خطاب به جوانان غربی در واقع راهنمایی، راهگشایی و راهکار جدیدی است آن هم در زمانی که جوانان غرب شاهد حملات روحی و جسمی هستند.

معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین در ادامه هر دو نامه رهبر فرزانه انقلاب را به جوانان غرب حاوی منابع مهم در حوزه علوم ارتباطات، جامعه شناسی و … دانست و اظهار کرد: باید نامه های ایشان در دانشگاه ها تدریس شود چراکه دارای منابع مهمی برای نظریات اسلامی و انسانی است.

وی با تاکید به اینکه همه دانشمندان جامعه شناسی با این نامه زانوی شاگردی در برابر رهبر انقلاب زدند، بیان داشت: همین تاثیر شگرف نامه مانع از سوءاستفاده دولتمردان و حکام غربی از افکار عمومی جهان علیه مسلمانان شد.

اسماعیل احمدی در پایان سخنان خود نامه های رهبر فرزانه انقلاب را شبیه نامه های پیامبر گرامی اسلام به سران کشورها عنوان کرد و گفت: با این موجی که در جهان در اثر این نامه شاهد بودیم امید است شاهد تحول در حوزه فقهی در جوانان غرب باشیم و این همان عمق باطنی نامه ایشان بود.

سیاسی ۹۴/۹/۱8

کدخبر۱۱۰۳52

خبرنگار۱۲۲۵

انتهای پیام /

 

 

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.