آیرال خبر: مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان‌شرقی گفت: در هشت ماهه امسال 537 نفر در تصادفات رانندگی در استان کشته شدند که نسبت به سال گذشته افزایش حدود دو درصدی را نشان می‌دهد.

به گزارش آیرال خبر ، بهرام صمدی‌راد اظهار داشت: در هشت ماهه منتهی به آبان ماه امسال تعداد کل متوفیات ناشی از حوادث رانندگی ارجاعی به مراکز پزشکی قانونی آذربایجان شرقی 537 نفر بود که این آمار در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته که تعداد 524 نفر بوده است افزایش حدود 2 درصدی را نشان می‌دهد.

وی افزود: از مجموع تلفات حوادث رانندگی طی این مدت در استان 440 نفر مرد و 97 نفر زن بودند.

صمدی‌راد افزود: بیشترین تلفات حوادث رانندگی طی این مدت با 345 مورد در جاده‌های برون شهری و پس از آن با 116 مورد در مسیرهای درون شهری و 55 مورد در جاده‌های روستایی و 20 مورد نیز نامعلوم و یا در جاده‌های خارج از استان گزارش شده است.

وی گفت: در آبان ماه سال جاری تعداد 62 نفر بر اثر تصادفات رانندگی جان خود را از دست دادند که این آمار در مقایسه با سال گذشته در همین مدت 11نفر افزایش یافته است.

مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان‌شرقی اضافه کرد: تعداد کل تلفات ناشی از تصادفات رانندگی در طی سال 93 در استان 703 نفر بود که از این تعداد 146 نفر زن و 557 نفر مرد بودند.

اجتماعی ۹۴/۹/۱8

کدخبر۱۱۰۳53

خبرنگار۱۲۲۵

انتهای پیام /

 

 

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.