یادداشت مدیر مسوول :پری ناز اسبلی :با توجه به زمزمه های تغییر مدیرت در سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز وپیرورکودمحسوس فعالیت های این سازمان وبا عنایت به پتانسیل های موجوددر شهر اولین ها وخود بدنه سازمان مذکورهنوزتغییر مدیریت این سازمان تاثیرگذارعملیاتی نشده است .

سازمان یاد شده بیش از انکه به تولید محتوا بپردازدمانند مسابقات فقط به خروجی فکر می کند.خروجی های سازمان بیش از انکه فرهنگ را به یادما بیاوردرقابت های پوچ وبازی های بی حاصل گل های نزده  لایی های کشیده شده وگل به خودی های تمام نشدنی را تداعی می کند .

کارهای فرهنگی در سازمان فرهنگی هنری قبل از اینکه فرهنگی باشدکار است.ومشکل اصلی هدفمندنبودن آن است .وبسیاری از فعالیت ها بدون دستاورد باقی می ماند .تاکید امام خامنه ای نشان دهنده ی عمق استراتژیک عرصه فرهنگ است .

لذابدانیم برداشت غربی از مقوله فرهنگ با حقیقت فرهنگ اسلامی متفاوت است .

البته مدتی هست اراده جمعی از اصحاب رسانه وفرهنگ وهنر شهر درخصوص یکی از چهره های قرآنی وفرهنگی شهر تبریز قوت یافته است .این امر عنایتی ویژه از طرف شهردارتلاشگروشورای اسلامی را می طلبدکه با فعال سازی مجدداین مرکزمهم فرهنگی در اولین پایتخت تشیع با سپردن مدیریت آن مجموعه به چهره متعهدفرهنگی وجهادی امکان پویایی وسرزندگی را به مردمان فرهیخته کلانشهر تبریز هدیه کنند.

وما در امر فرهنگ نیازمند عزم ومدیریت جهادی هستیم تا فرهنگ اسلامی ایرانی نهادینه شود وبه نتیجه مطلوب برسیم .

یادداشت 94/11/4

کدخبر110487

انتهای پیام /

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.