آیرال خبر،معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی بر لزوم همکاری تمامی دستگاه‌های مربوطه برای افتتاح بیمارستان اعصاب و روان تبریز تاکید کرد.
به گزارش آیرال خبربه نقل از ایسنا  سعید شبستری خیابانی از برخی مراکز بهداشتی و درمانی تبریز همچون مرکز نگه داری جانبازان و همچنین بخش اورژانس و بستری بیمارستان شهدا تبریز بازدید کرد.
وی در حاشیه بازدید خود جانبازان را قهرمانان و افتخارات نظام و انقلاب اسلامی دانست و ابراز کرد: آرامش، آسایش و امنیت موجود در کشور نتیجه ایثار و فداکاری های چنین انسان هایی است که تمامی مردم باید قدردان آنان باشند.
به گفته وی، شهدا، آزادگان و جانبازان ایران اسلامی، بزرگترین سرمایه یعنی جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و آن را نثار اسلام و انقلاب کردند.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه مطالبات افراد بستری شده در این مرکز از دولت چه بود اظهار کرد: این انسان های والا هیچ چشمداشتی از ما نداشتند و بیشتر از حمایت های مادی به حمایت های معنوی و محبت نیاز دارند.
شبستری در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم آغاز به کار هرچه سریع بیمارستان اعصاب و روان تبریز تاکید کرد و گفت: این بیمارستان، یکی از آبروهای استان است. تمامی دستگاه‌های دخیل در خصوص بهره‌برداری از این بیمارستان باید هر چه سریع تر نسبت به آغاز به کار آن اقدام کنند.
گفتنی است وی بعد از حضور در مرکز جانبازان و بیماران اعصاب و روان تبریز از بخش اورژانس و بستری بیمارستان شهدا تبریز نیز بازدید و از تعدادی از بیماران، عیادت کرد.

اجتماعی 95/1/9

کدخبر110723

خبرنگار125

انتهای پیام /

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.