آیرال خبر،حجت‌الاسلام سیدرضی موسوی شکوری صبح امروز در آئین دیدار با نیروهای مسلح که به مناسبت هفته ناجا در خوی برگزار شد، اظهار داشت: در چند سال اخیر نه‌تنها دشمنی استکبار با ایران کم نشده است، بلکه نسبت به گذشته افزایش داشته است.

به گزارش آیرال خبرازآدربایجان غربی ،وی در ادامه با بیان اینکه شرایط ویژه حاکم بر منطقه ایجاب می‌کند نیروهای مسلح نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اعم از نظامی، انتظامی، هنگ مرزی و سایر نیروهای امنیتی برای حفظ امنیت، ثبات و آرامش تلاش خود را دو چندان کنند، اضافه کرد: باید قوای مسلح تلاش‌های خود را مضاعف کنند.

موسوی شکوری از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی همه نیروهای نظامی، انتظامی و هنگ مرزی قدردانی کرد و افزود: در سایه ایثارگری‌ و مجاهدت آنها به معنای واقعی کلمه امروزه امنیت پایدار و صد در صد بر استان ما همچنین مناطق مختلف کشورمان حاکم شده است.

موسوی شکوری برگزاری مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح با حضور اعضای شورای تامین، جمعی از مدیران، خانواده معظم شهدا و عشایر منطقه به مناسبت فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی در هنگ مرزی خوی را مورد اشاره قرار داد و اضافه کرد: این اتحاد و همدلی در منطقه مثال‌زدنی است.

*نظام سلطه برای امنیت صهیونیسم منطقه را ناامن کرده است

وی با اشاره به فرمایشات حضرت محمد مصطفی(ص) مبنی بر «إنَّ المَعصِیَةَ إذا عَمِلَ بِهَا العَبدُ سِرّاً لَم تَضُرَّ إلّا عامِلَها و إذا عَمِلَ بِها عَلانِیَةً و لَم یُغَیَّرْ عَلَیْهِ أضَرَّتْ بِالْعامَّةِ»؛ «هرگاه بنده‌ای پنهانی گناه کند تنها به خود زیان می‏‌رساند، اما اگر آشکارا گناه کند و از این کار جلوگیری نشود آن گناه به همه مردم آسیب می‌رساند»، گفت: بنابراین باید برای تحلیل و دقت در احادیث گام برداشت.

موسوی شکوری با اظهار اینکه در منطقه به ویژه کشورهای اسلامی ناامنی حاکم شده است، به طوری که نظام سلطه با هدف رسیدن به مطامع خود همچنین ایجاد کمربند امنیتی برای رژیم صهیونیستی در منطقه ناامنی ایجاد می‌کند، افزود: بنابراین به صورت روزمره توسط عوامل نفوذی و دست‌نشانده مسلمانان را دسته دسته قتل عام می‌کنند.

وی با بیان اینکه حاکمان کشورهای منطقه و سران حکومت‌های اسلامی تحت سلطه آمریکا قرار گرفته‌اند، خاطرنشان کرد: از سوی دیگر شاهد این موضوع هستیم که به انواع فساد و آلودگی در جوامع اسلامی نیز دامن زده می‌شود.

مدیر حوزه‌های علمیه خوی از جمله اهداف استکبار جهانی رواج آلودگی و گناه در کشورها دانست و ادامه داد: دشمنی‌های استکبار به سرکردگی آمریکا با ملت متعهد ایران اسلامی به هیچ عنوان کاهش نیافته است، بلکه با شدت بیشتری نسبت به چند سال اخیر استمرار دارد.

*دشمنی آمریکا به قوت خود ادامه دارد

موسوی شکوری با اظهار اینکه سران آمریکایی با صراحت اعلام می‌کنند که فعالیت‌های خود را علیه نظام اسلامی ایران گسترش داده اند، بیان داشت: گسترش ناامنی، تحریک اقوام علیه همدیگر و ایجاد اختلال در نظام اقتصادی کشور را شاهد هستیم.

امام جمعه خوی ادامه داد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره بر عداوت خود با ملت ما اصرار دارند.

وی با بیان اینکه در هفته ناجا قرار گرفته‌ایم، از تلاشگران این عرصه فرماندهان، سربازان و سایر پرسنل قدردانی کرد و ادامه داد: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران برای اجرای احکام و قوانین اسلامیباید قدم بردارند، به طوری که تاکنون نیز چنین بوده است.

اجتماعی 95/7/13

کدخبر110838

خبرنگار125

انتهای پیام/

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.