آیرال خبر،ضا مهاجری سرمربی تیم پدیده مشهد عصر امروز در کنفرانس خبری بعد از بازی تیمش برابر تراکتورسازی تبریز اظهار داشت: تیم تراکتورسا/زی تبریز یکی از بهترین و با کیفیت‌ترین تیم‌های حاضر در لیگ برتر بوده و یک لحظه غفلت برای این تیم می تواند تاوان سنگینی به همراه داشته باشد.

به گزارش آیرال خبر،وی گفت: از نتیجه بازی راضی هستم و کسب یک امتیاز برابر تراکتورسازی رضایت بخش بوده و با غنیمتی خوب تبریز را ترک می‌کنیم.

وی در مورد از دست رفتن رکورد صددرصد پیروزی پدیده برابر تراکتورسازی عنوان کرد: رکوردها ابدی نبوده و شکسته می‌شوند و نتیجه امروز نیز برابر پدیده راضی‌کننده بوده است.

مهاجری تاکید کرد: علاقه خودم را به تیم تراکتورسازی کتمان نمی‌کنم و باید عنوان کنم این تساوی از شایستگی‌های تیم تراکتورسازی نکاسته و این تیم همچنان یکی از مدعیان قهرمانی لیگ برتر فوتبال کشور است.

سرمربی تیم پدیده مشهد گفت: باد در نتیجه بازی کاملا تاثیرگذار بوده و تراکتورسازی در نیمه اول و ما در نیمه دوم از وزش باد سود جسته و به گل دست یافتیم.

مهاجری در مورد تماشاگران تیم تراکتورسازی نیز عنوان کرد: داشتن چنین هوادارانی برای هر تیمی نعمت است و تراکتورسازی تماشاگران خوبی را دارد و ما حسرت چنین هوادارانی را می خوریم.

در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال کشور عصر امروز تیم تراکتورسازی تبریز میزبان پدیده مشهد بود که این بازی در پایان با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

ورزشی 95/9/12

کدخبر110877

خبرنگار 125

انتهای پیام /

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.