آیرال خبر،سایت احمد توکلی روزگاری خطاب به رئیس جمهور احمدی نژاد، نوشت: «نظر قطعی من این است که هر ساعتی که شما زودتر استعفا بدهید و انتخابات آزاد ریاست جمهوری در این مملکت راه بیفتد من یکی راحت تر شوم. ادامه ریاست جمهوری توسط شما حتی یک ساعت بیشتر باعث خرابی بیشتر زندگی من یکی می شود ، خود دانید .البته من قرار شد از طرف آدم های دیگر صحبت نکنم. ولی از طرف غیر آدم ها می توانم صحبت کنم. ادامه ریاست جمهوری شما برای درختان جنگلی ، مراتع ،‌آب های زیر زمینی ، بستر رودخانه ها ،‌دریاچه ها ، حیات وحش حتی برخی حیوانات اهلی هم زیان آور است … خدا شاهد است استعفای شما از پست ریاست جمهوری به نفع خود شما هم هست.»

به گزارش آیرال خبربه نقل ازدولت بهاراین بخشی از “فحش نامه ای” است که سایت احمد توکلی در آذرماه سال ۹۱ علیه رئیس جمهور ۲۵ میلیونی منتشر کرد. اقدامات و مواضع توکلی در آن روزها چنان مشمئزکننده بود که سایتی به نام رجا هم علیرغم دشمنی جدی با احمدی نژاد به صدا در آمد و این اقدام توکلی را کینه توزانه نامید و نویسنده را که پاپلی نامی بود و استاد بازنشسته، جویای نام خواند. رجا به توکلی معترض بود که چرا تنها چند روز بعد از سخنان رهبری مبنی بر رعایت آرامش این فحش نامه را منتشر کرده است.

توکلی آن روزها آتش افروز بود از نوع مداح طومارنویس، اما امروز اهل مدارا و آتش بس شده است!

سیاست داخلی,توکلی,زاکانی,آتش بس

آن روزها که نماینده مجلس بود، جولان می داد و سایت و اقداماتش طلب استعفای رئیس جمهور شصت و چند درصدی را می کرد، اما امروز که مردم با خفت از مجلس بیرونش کرده اند، ناگهان یاد مصالح کشور افتاده و خواستار آتش بس با دولت پنجاه و چند درصدی (در مشارکتی پایین تر) شده است!

توکلی آن روز دستور رهبری مبنی بر آرامش را نه تنها با آب طلا ننوشت که آن را زیرپا گذاشت، اما امروز پیشنهاد یک اصولگرا مبنی بر آتش بس را با آب طلا می نویسد.

او می گوید: با این اختلافات خانه سوز ، پیشنهاد دکتر زاکانی را باید با آب طلا نوشت که گفت حتی یکطرفه هم شده آتش بس بدهیم تا اصلاحات اساسی بدست دولت انجام شود.
(۱۰تیر۹۶)

توکلی ماندن این رئیس دولت را مانند آن رئیس جمهور مضر به حال درختان جنگلی و مراتع نمی داند! توکلی امروز آرام شده، دیده بان شفافیت و عدالتش هم نابینا شده و دستبرد ۱۲ هزار میلیاردی به صندوق فرهنگیان را نمی بیند.

همو که در برابر رئیس جمهور شصت و چند درصدیِ محصولِ انتخاباتِ رقابتی فرمان آتش سر می داد ، در برابر رئیس دولت پنجاه و چند درصدی در انتخابات غیررقابتی آتش بس یکطرفه را التماس می کند
کدخبر100019
انتهای پیام /

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.