آیرال خبر- خرید جدید تیم فوتبال تراکتورسازی در نخستین دیداری که برای سرخپوشان به میدان رفت، ۲ پاس گل داد تا خیال سرمربی این تیم از تقویت خط حمله سرخپوشان را راحت کند.

به گزارش آیرال خبر، تیم فوتبال تراکتورسازی که به منظور تقویت خط هجومی خود ساسان انصاری را جذب کرده است، شاهد عملکرد خوب این بازیکن در نخستین بازی انصاری برای سرخپوشان بود.

در دیدار تدارکاتی امروز تراکتورسازی و هرماس که با نتیجه چهار-یک به نفع شاگردان لیکنز به پایان رسید، انصاری در نیمه نخست نیمکت‌نشین بود اما سرمربی تراکتورسازی در نیمه دوم از مهاجم جدید تیمش استفاده کرد.

انصاری نیز پس از ورود به زمین عملکرد خوبی داشت. این بازیکن علاوه بر خلق موقعیت روی دروازه حریف، ۲ پاس گل نیز برای ایمان سلیمی و احسان پهلوان ساخته و پرداخته کرد. مهاجم جدید سرخپوشان در یک صحنه نیز تیرک دروازه هرماس را به لرزه در آورد تا خیال تراکتوری‌ها از خط حمله تیمشان آسوده‌تر شود.

پیش از این تراکتورسازی به دنبال تقویت خط هجومی خود بوده و باید دید با توجه به عملکرد انصاری در دیدار با هرماس، لینکز به دنبال استفاده از سهمیه سرخپوشان برای تقویت خط دفاعی خواهد بود یا انصاری هنوز نتوانسته خیال سرمربی تراکتورسازی را از خط حمله این تیم راحت کند.

تراکتورسازی در نخستین دیدار از دور برگشت مسابقات لیگ برتر فوتبال در دیداری خانگی از ساعت ۱۵:۳۰ روز چهارشنبه، ۱۷ بهمن‌ماه به مصاف نفت مسجدسلیمان می‌رود.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.