مجموعه ” رهیافت ” برنامه ای اقتصاد محور است که در راستای شعار سال و توجه ویژه به اهمیت رونق تولید از شبکه سهند پخش می شود.

 به گزارش آیرال خبر به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی، این مجموعه مستند با توجه به شعار سال و تاکیدات مقام معظم رهبری درخصوص اهمیت رونق تولید داخلی و فرهنگ سازی جهت حمایت از تولید ملی گام برمیدارد.

در این برنامه علاوه بر معرفی ظرفیت ها و سرمایه های اقتصادی استان، تاثیرگزاری نیروی انسانی متخصص ، منابع موجود در کشور ، نقش تکنولوژی و شرکت های دانش بنیان بررسی شده و سعی می شود ضمن ایجاد پل های ارتباطی بین دانشگاه ها و واحدهای تولیدی قدمی رو به جلو در خلق راهکارهای پیشرفت بیشتر در رشد اقتصادی استان برداشته شود.

برنامه رهیافت هر دوشنبه از ساعت ۲۰:۳۰ به مدت ۳۰ دقیقه به روی آنتن شبکه سهند می رود و مخاطبان شبکه شما هم می توانند همراه با مخاطبان شبکه سهند به تماشای آن بنشینند. تکرار این برنامه روزهای پنجشنبه و شنبه خواهدبود.

در رهیافت بابک پاشازاده تهیه کننده و کارگردان ، زهرا محبی دستیار تهیه کننده ، جعفر قلی پور محقق و پژوهشگر ، عزیزالسادات موسوی نویسنده ، سمیه ستاری گوینده متن ، مقصود حق آخری تصویربردار و نورپرداز ، محمدحسین غلامی صدابردار، بابک پاشازاده تدوینگر و امین افواجی گرافیست است.   

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.