رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: برخورد مناسب کارکنان منطقه ۲ و تلاش در جهت کاهش بروکراسی اداری از جمله مهمترین دلایل رضایت شهروندان از این منطقه است.
به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، رئیس شورای اسلامی شهر تبریز در حاشیه بازدید سرزده تعدادی از اعضای شورای شهر از شهرداری منطقه ۲ اظهار داشت: هدف از این بازدید بررسی نحوه عملکرد حوزه های مختلف مدیریتی در این منطقه است.
او افزود: این بازدیدها به صورت مستمر از دیگر مناطق و سازمان های شهرداری تبریز نیز صورت می گیرد.
شهرام دبیری گفت: بررسی وضعیت بروکراسی اداری و میزان رضایتمندی شهروندان از دیگر موارد مورد توجه در بازدیدهای سر زده از مناطق مختلف شهرداری تبریز است.
رئیس شورای اسلامی شهر تبریز ضمن اشاره به رضایت شهروندان از کمیت و کیفیت پاسخگویی کارکنان این منطقه در حوزه های مختلف تاکید کرد: کاهش میزان بروکراسی های اداری، توجه به نحوه برخورد با ارباب رجوع و تسریع امور به جهت پاسخگویی مناسب به شهروندان باید مدنظر کارکنان تمامی مناطق شهرداری تبریز باشد.
او با قدردانی از پرسنل شهرداری منطقه ۲ تبریز اظهار داشت: برخی مشکلات در طی بازدید از طریق شهروندان مطرح شد که تمامی موضوعات در تعرفه عوارض محلی و بودجه از طرف شورای اسلامی شهر تبریز لحاظ خواهد شد.