ششمین دوره مسابقات دارت بانوان کلانشهرهای کشور؛

قهرمانی بخش تیمی و انفرادی به مشهد رسید

توسطسردبیر

آذر 2 1398

مسابقات دارت بانوان

ششمین دوره مسابقات دارت بانوان کارمند شهرداری‌های کلانشهرهای کشور به میزبانی تبریز و با قهرمانی تیم کلانشهر مشهد مقدس به پایان رسید.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، ششمین دوره مسابقات دارت بانوان کارمند شهرداری‌های کلانشهرهای کشور به میزبانی تبریز برگزارشد که با قهرمانی مقتدرانه تیم مشهد مقدس به پایان رسید.
بر اساس اعلام ستاد برگزاری این مسابقات، در این رقابت‌ها که با حضور کلانشهرهای اصفهان، همدان، اراک، یزد، تهران، مشهد و تبریز از ۲۷ تا ۲۹ آبان برگزار شد، تیم مشهد با کسب ۱۰۵ امتیاز بااقتدار عنوان قهرمانی را کسب کرد و تهران و اصفهان نیز به ترتیب با کسب ۴۶ و ۴۱ امتیاز در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند.
در بخش انفرادی این مسابقات نجمه السادات ابراهیمی و ملیحه بیرونی کاشانی از شهرداری کلانشهر مشهد مقدس عناوین اول و دوم را خود اختصاص دادند و مقام سوم مشترک نیز به ترتیب به آذر علوی و نسرین رفیعی از اصفهان و مشهد رسید.
ششمین دوره مسابقات دارت و تنیس روی میز بانوان کارمند شهرداری‌های کلانشهرهای کشور از ۲۷ تا ۲۹ آبان به میزبانی شهرداری کلانشهر تبریز برگزار شد.

پس از پایان مسابقات با برگزاری تور تبریزگردی، پتانسیل‌های فرهنگی و تاریخی این کلانشهر به اعضای تیم‌های شرکت‌کننده در این رقابت‌ها معرفی شد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.