کمیسیون خدمات

عبداله تقی پور به عنوان رییس کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری، شکور اکبرنژاد نایب رییس و کریم صادقزاده به عنوان دبیر این کمیسیون انتخاب شدند.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، محرم محمدزاده و سعید نیکوخصلت به عنوان اعضا عادی در این کمیسیون حضور خواهند داشت.

در ابتدا محرم محمد زاده ضمن تسلیت به مناسبت ایام ماه محرم گفت: همکاری با کادر درمان در شرایط فعلی، در کنار عزاداری برای سید و سالار شهدا الزامی است.

وی همچنین با تبریک روز پزشک به تمامی فعالین این عرصه تصریح کرد: امیدوارم در این روزهای سخت با رعایت موارد مورد نظر پزشکان زحمتکش باری از دوش آنها برداریم نه اینکه سر بار آنها باشیم.

در ادامه این جلسه گزارشی در خصوص اقدامات وعملکرد این کمیسیون طی سالهای گذشته توسط کارشناس این کمیسیون ارائه شد.

کریم صادقزاده تبریزی با تسلیت ایام سوگواری ابا عبداله الحسین (ع)   تصریح کرد: اقدامات ارزنده بسیاری در کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری طی سالهای قبل اتفاق افتاده است که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی با اشاره به مصوبات کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری گفت: مصوبات این کمیسیون در برخی موارد مسکوت باقی مانده و علت عدم رسیدگی به آنها مشخص نیست.

صادق زاده رسیدگی به وضعیت کاری کارکنان فعال در حوزه خدمات شهری اشاره کرد و افزود: در این خصوص اقدامات مثبتی صورت گرفته و به زودی از این اقدامات رونمایی خواهد شد.

وی با بیان اینکه تبدیل وضعیت کارکنان شهرداری تبریز نیز در دست رسیدگی است اظهار داشت: امیدوارم در چهارچوب قانون اقدامات صورت گرفته در این خصوص نیز به ثمر نشسته و در نهایت امینت شغلی برای تمام کارکنان شهرداری ایجاد شود.

رییس کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری نیز در ادامه با اشاره ایام سوگواری شهادت سرور و سالار شهدا گفت: امیدوارم درس چگونه زیستن را از این بزرگوار بیاموزیم.

عبداله تقی پور تصریح کرد: اقدامات صورت گرفته اقدامات ارزنده ای است اما با نظام مند کردن برخی از ساختارها می تواند موجب ایجاد طرح های ماندگاری شد.

وی افزود: لزوم توجه به تدوین بودجه تملک باغات شهر تبریز از جمله این اقدامات است چرا که شهروندان برای نگهداری از این فضاهای سبز برای شهرداری اقدام خاصی انجام نخواهند داد.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز مدیریت پسماند را دومین موضوع پیشنهادی برای رسیدگی دانست و ادامه داد: قوانین مدیریت پسماند از جمله قوانین به روز شده است که در مباحث عملیاتی متاسفانه همچنان مدیریت سنتی را شاد هستیم.

تقی پور با اشاره به تمیزی شهر تبریز تصریح کرد: این تمیزی و این عنوان هزینه بسیاری را در برداشته است و در هیچ کدام از شهرهای بزرگ شاهد استفاده از کارگران در خیابان های اصلی نیستیم و نباید این تمیزی به بهای جان کارگران تمام شود.

رییس کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری همچنین گفت: ایمنی شهر و عدم توجه کافی به این مقوله نیز از دیگر موضوعاتی است که کمیسیون محیط زیست در این زمینه باید اقداماتی انجام دهد.

توسط تحریریه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.