سعید حاجی زاده

دبیر شورای نامگذاری معابر و اماکن عمومی شهری تبریز اعلام کرد: نامگذاری یکی از معابر تبریز به نام تراکتور در دستور کار شورای نام گذاری معابر تبریز قرار گرفت.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، سعید حاجی زاده گفت: در پی پیشنهاد رئیس شورای اسلامی شهر تبریز و پیگیری دیگر اعضا، یکی از میادین تبریز به نام «تراکتور» نامگذاری می‌شود.
حاجی‌زاده با اشاره به شناسایی چندین محل برای اجرای این طرح، بیان کرد: در اولین جلسه شورای نامگذاری معابر و اماکن عمومی تبریز که به ریاست آقای دکتر شکور اکبرنژاد، رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تبریز برگزار می شود، درمورد مکان این نامگذاری تصمیم گیری خواهد شد.
او یادآور شد: در همین راستا مذاکراتی را با مدیرعامل باشگاه تراکتور انجام داده‌ایم تا طی نشستی مشترک دیدگاه آنان را نیز در این طرح لحاظ کرده و اقدامی ماندگار را به انجام برسانیم.
حاجی زاده افزود: علاوه بر این، طی رایزنی بخش خصوصی با باشگاه و شهرداری، طراحی ساخت و نصب یادمانی در این زمینه، در دستور کار قرار دارد.
مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز، تیم فوتبال تراکتور  نمادی برای شهر تبریز نام برد و افزود: این تیم نه تنها طلایه‌دار ورزش آذربایجان بوده بلکه با خیل عظیمی از هواداران پر شور و شعور خود، تبدیل به سرمایه عظیم فرهنگی و اجتماعی برای تبریز و کل کشور شده است.

توسط تحریریه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.