دکتر دبیری

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: شهرداری تبریز لایحه‌ای تهیه کرده است که بر اساس آن، ما بتوانیم به صورت مستمر از برگزیدگان هنری، ورزشی و علمی شهرمان حمایت کنیم.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، شهرام دبیری امروز در آیین آغاز ضبط فصل دوم سریال جلال گفت: خلاء سریال‌های خوب داخلی به چشم می‌خورد و از طرفی الگوسازی نامناسب سریال‌های خارجی در شبکه‌های ماهواره‌ای، مبانی خانواده را زیر سوال می‌برد.

او افزود: باید تلاش کنیم که سریال داخلی خوب تهیه کنیم چرا که عامل موفقیت ما در این زمینه مشارکت مردم و مخاطب پذیری صدا و سیما است و این امر موجب می‌شود که هنرمندان و کارگردانان خوب ما در عرصه صدا و سیمای کشور قابیلت های خودشان را نشان دهند.

دبیری طرح کرد: در شورای اسلامی شهر وظیفه خود می‌دانیم که از این سریال حمایت کنیم. شهرداری تبریز لایحه‌ای تهیه کرده است که ما بتوانیم به صورت مستمر از برگزیدگان هنری، ورزشی و علمی شهرمان حمایت کنیم که به‌زودی در صحن علنی شورای شهر طرح می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: از نظر سخت افزاری نیز کارهای خوبی در حال انجام است. در این رابطه سالنی در پارک باغشمال برای توسعه تئاتر استان در نظر گرفته ایم و در فرهنگسراها نیز مباحث فرهنگی را پیش می‌بریم.

او اضافه کرد: تعامل خوبی بین صدا و سیما، شورای شهر و شهرداری برقرار شده است که می‌توان در زمینه گسترش فعالیت‌های فرهنگی در شهر، بهره بیشتری از توان و ظرفیت همدیگر برد.

دبیری گفت: از جناب صفری مدیرکل صدا و سیما که در ساخت یک سریال تاریخی، آموزنده و معرف تاریخ آذربایجان پیشقدم است، تشکر می‌کنم چراکه تهیه سریال جلال می‌تواند در معرفی تاریخ تبریز و بزرگان شهرمان مؤثر واقع شود.

توسط تحریریه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.