آل‌هاشم: مسئولین اجرایی از ایجاد و افزایش شکاف بین غنی و فقیر در جامعه جلوگیری کنند

 نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: مسئولین اجرایی از ایجاد و افزایش شکاف بین غنی و فقیر در جامعه جلوگیری کنند و از سوی دیگر، نمایندگان مجلس هم در قوانین مصوب مجلس، محرومین را مورد توجه جدی قرار دهند.

به گزارش آیرال خبر، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم در خطبه‌های امروز نماز جمعه تبریز که پس از مدتی تعطیلی برگزار شد، با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید از فردا اظهار داشت: در بازگشایی مدارس به گونه‌ای اقدام کنیم که زحمات کادر درمان هدر نرود که برای این کار نیازمند همکاری و همراهی اولیا با آموزش و پرورش و معلمان است.

وی با تقدیر از همراهی و همکاری مردم در ایام کرونایی محرم، ابراز داشت: محرم امسال یک محرم بی‌نظیر بود که عزاداران امام حسین (ع) به خوبی دستورات ستاد کرونا را مورد توجه قرار دادند و به عنوان یک محرم بی سابقه در تاریخ ماندگار شد و نمایش شور و شعور حسینی از سوی مردم، روسفید شدیم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی برگزاری نمازجمعه این هفته تبریز پس از چندین هفته تعطیلی را مطابق با نظر کارشناسی ستاد مقابله با کرونای استان دانست و خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه وضعیت تبریز در شرایط قرمز نیست، با مجوز ستاد مقابله با کرونا این هفته اقدام به برگزاری نمازجمعه کردیم، ضمن اینکه در هفته‌های گذشته هم اجازه برگزاری نمازجمعه در شرایط زرد را داشتیم ولی داوطلبانه برای حفظ سلامت مردم، تعطیل کردیم و امروز هم با رعایت تمام فاصله‌ها و پروتکل‌ها، نمازجمعه را برگزار کردیم چراکه سلامت مردم در اولویت قرار دارد.

حجت الاسلام آل هاشم در ادامه، مبارزه همگانی با فقر و رسیدگی به امور محرومان را از اهداف عالی نظام اسلامی دانست و گفت: مبارزه با فقر یکی از راه‌های تحقق عدالت است و کوتاهی مسئولین در این زمینه قابل پذیرش نیست.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی تصریح کرد: مسئولین اجرایی از ایجاد و افزایش شکاف بین غنی و فقیر در جامعه جلوگیری کنند و از سوی دیگر، نمایندگان مجلس هم در قوانین مصوب مجلس، محرومین را مورد توجه جدی قرار دهند.

وی با تبریک قهرمانی تیم فوتبال تراکتور تبریز در جام حذفی فوتبال کشور تصریح کرد: این موفقیت را به هواداران این تیم و مردم آذربایجان تبریک می‌گویم.

امام جمعه تبریز، به سالروز شهادت شهید محراب آیت الله مدنی، به عنوان امام جمعه تبریز و نماینده امام (ره) در آذربایجان شرقی گفت: ایشان یک روحانی مبارز و ذوب در امام (ره) بود که اخلاص و مردمی بودن شهید مدنی، نام و یاد او را ماندگار کرده است.

وی همچنین، در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه تبریز، به اوضاع منطقه به ویژه لبنان اشاره کرد و افزود: معرفی مصطفی ادیب به عنوان نخست ‌وزیر لبنان مهمترین اتفاق روزهای اخیر منطقه است که معتقدم زیاده‌خواهی فرانسوی‌ها مصطفی ادیب را با مشکلاتی روبه‌ رو خواهد کرد اما جبهه مقاومت به رهبری سید حسن نصرالله به برون رفت از مشکلات و فشارهای خارجی کمک خواهند کرد

توسط تحریریه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.