وادی رحمت

مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری تبریز اعلام کرد: مالکان طبقه اول قبور طبقاتی وادی رحمت حداکثر تا یک ماه برای تعیین تکلیف و پیش خرید طبقات دوم فرصت دارند.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، فرخ جلالی اظهار داشت: عدم مراجعه مالکان طبقات اول قبور طبقاتی، مشکلات بسیاری برای مردم و سازمان آرامستان های شهرداری تبریز پدید آورده است.

وی با تاکید بر اینکه در زمان تدفین اموات در طبقات اول نیز تعهدنامه کتبی مبنی بر تعیین تکلیف طبقه دوم تا دوماه از خانواده های متوفیان اخذ می شود یادآور شد: بدیهی است در صورت عدم تعیین تکلیف طبقات فوقانی قبور مذکور تا موعد مقرر از سوی بازماندگان متوفیان، این سازمان نسبت به واگذاری طبقات دوم اقدام خواهد کرد.

مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری تبریز تصریح کرد: با توجه به لزوم تدفین اموات در قبور وادی رحمت، این سازمان پس از سه ماه اقدام به واگذاری طبقات دوم قبور طبقاتی می نماید که این موضوع در برخی موارد منجر به بروز مشکل می شود.

جلالی با تاکید بر اینکه در صورت عدم مراجعه و تعیین تکلیف در موعد مقرر، هیچ اعتراضی قبول نیست گفت: این سازمان از طریق اخذ تعهدنامه، ارسال پیامک، نصب بنر در سطح وادی رحمت و رسانه های جمعی نسبت به اطلاع رسانی این موضوع اقدام کرده است.

گفتنی است بلوک های ۵۰، ۵۸، ۵۹ و ۱۰۰ وادی رحمت را قبور دوطبقه تشکیل می دهند.

توسط تحریریه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.