فرمانده سازمان بسیج شهرداری تبریز گفت: اصلی ترین برنامه این سازمان برای هفته بسیج، اطاعت از فرامین و سخنرانی روز ۵ آذر مقام معظم رهبری است.

به گزارش آیرال خبر، رحیم ملاحسینی امروز در گفتگو با خبرنگار شهریار با اشاره به برنامه های سازمان بسیج شهرداری تبریز برای هفته بسیج، اظهار کرد: برنامه هایی که طی سال های گذشته داشتیم، امسال به دلیل وجود بیماری کرونا تغییر پیدا کرده است. در سال های قبل گردهمایی و رزمایش برگزار می کردیم اما امسال به دلیل شرایط کرونایی، بیشتر فعالیت های ما مجازی است.

او افزود: برنامه های ورزشی و فرهنگی و برگزاری مراسم و دعاها همگی بصورت مجازی خواهد بود. بعضی برنامه های هفته بسیج شامل دیدار و مصاحبه و … نیز با رعایت پروتکل ها انجام خواهد شد.

فرمانده سازمان بسیج شهرداری تبریز با اشاره به تهیه بسته های معیشتی در قالب کمک های مومنانه، گفت: مرحله اول این کمک ها پخش شده است و در مرحله دوم نیز با همکاری سازمان حمل بار شهرداری تبریز، حدود هزار بسته از بعد از ظهر فردا پخش خواهد شد.

او افزود: مرحله سوم کمک های مومنانه طی روزهای آتی تهیه و پخش خواهد شد تا به شاغلان مشاغل آسیب دیده ناشی از کرونا کمک کنیم. این یک کار خداپسندانه است و وظیفه مسلمانان است که در چنین شرایطی به همدیگر کمک کنند.

ملاحسینی با اشاره به مهم ترین برنامه سازمان بسیج شهرداری تبریز در هفته بسیج، گفت: در اصلی ترین برنامه ما، تمام بسیجیان با عنوان “برای رهبرم یک قاسم سلیمانی هستم” پای فرمایشات و سخنرانی مقام معظم رهبری در روز ۵ آذر می نشینند تا از رهنمودهای حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در خصوص شرایط فعلی کشور و وضعیت کرونایی اطاعت کنند.

توسط تحریریه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.