مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجانشرقی با اشاره به پیگیریهای انجام شده برای رفع مشکلات حوزه ارتباطات و رسیدگی به شکایتهای ثبت شده در سامانه ۱۹۵، گفت: بیشترین شکایت ثبت شده در حوزه ارتباطات مربوط به اینترنت است.
به گزارش آیرال خبر، محمد فرزاد اظهار کرد: در ۶ ماهه نخست امسال، از سه هزار و ۵۹۰ شکایت ثبت شده در سامانه ۲ هزار و ۱۷۰ مورد شکایت معادل ۶۰ درصد شکایتها مربوط به سرویس اینترنت، ۱۸ درصد شکایت.ها مربوط به تلفن همراه و ۱۵ درصد شکایتها و مشکلات نیز مربوط به تلفن ثابت است.
وی افزود: حوزههای پیشخوان، خدمات پستی، تشعشعات و خدمات ارزش افزوده هفت درصد از مجموع شکایات ثبت شده را به خود اختصاص دادهاند.
فرزاد گفت: در نیمه نخست امسال از سه هزار و ۵۹۰ شکایت ثبت شده در سامانه ۱۹۵ به سه هزار و ۵۰۵ شکایت ( در حدود ۹۸ درصد شکایات ) رسیدگی شده و بقیه شکایات نیز در حال بررسی و رسیدگی است.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجانشرقی با اشاره به لزوم رسیدگی مداوم و مستمر به شکایات مردمی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در آذربایجانشرقی، متذکر شد: مراحل و فرایند ثبت و پیگیری درخواست در این سامانه به.طوری است که بهترین جواب و راه حل را برای مشترکان که ثبت شکایت و درخواست داشته باشند، ارائه میدهد.
ادارهکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان.شرقی نیز با پیگیری.های مستمر و برگزاری جلسات مجازی یا حضوری با نمایندگان اپراتورها و سرویسدهندگان اینترنتی در استان، همواره به دنبال رسیدگی سریع و مناسب به مشکلات کاربران است.