معاون فرهنگی اجتماعی شهردار و رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز، به مناسبت درگذشت محمد محمدپور، پیامی صادر کرد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، متن کامل این پیام بدین شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت دکتر محمد محمدپور، بی تردید یکی از بدترین اخباری بود که می توانست در این روزگار، برای  جامعه فرهنگی و هنری تبریز رخ دهد.
مردی نجیب، خوشنام، متعهد، اهل ذوق و پرورده تربیتی اصیل که در کنار همه مسئولیت های اداری و حقوقی اش، سنگ صبوری امین برای همه هنرمندان بود و هرگز غره به کسوت مدیریتی خود نشد و کوشید از همه اعتبار حقیقی وحقوقی اش برای پیشبرد اهداف فرهنگی و هنری استان بهره ببرد.
افزون بر این، او برادری صبور و درد آشنا برای اینجانب نیز بود که در گذرگاه های سخت و روزهای پربرکت فرهنگ و هنر این دیار در کنار سازمان بود و از هیچ کوششی برای بالندگی این عرصه چشم فرونپوشید.
وی که عضو شورای سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز بود، با تعهدی مثال زدنی مطالبات اصحاب فرهنگ و هنر را پیگیری می کرد و می کوشید با استفاده از هم افزایی نهادهای فرهنگی وهنری گامی در راستای تعالی این فضا بردارد.
ایشان که افتخار جانبازی سالهای حماسه و دفاع را نیز در کارنامه زرین خود داشت، سرانجام در اثر ابتلا به ویروس نانجیب و بدگهر کرونا، از میان ما پرکشید و جوار حضرت حق آرام گرفت.
جای خالی او بی تردید تا مدتها احساس خواهد شد و سنگینی غیابش ما را خواهد آزرد. باشد که روح آزاد و صبورش برای ما یاوری قدرتمند برای دستگیری در فعالیت ها برای نیل به اهداف مان باشد.

از خداوند متعال برای ایشان روانی آرام و برای خانواده بزرگوارشان صبر و برای عموم دوستان و اصحاب فرهنگ وهنر تبریز، آرزوی تحمل این ضایعه را دارم.

احمد حمیدی
معاون فرهنگی اجتماعی شهردار
و رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز

توسط تحریریه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.