شرکت ماشین سازی تبریز شاهد تنش جزیی بین کارگران و مدیریت بود که با ورود فرمانداری قضیه فیصله پیدا کرد.

آرامش بعد از طوفان در ماشین سازی تبریز
به گزارش آیرال خبر، بدنبال اعتراض دیروز کارگران ماشین سازی و ترک محل توسط مدیرعامل شرکت، صبح امروز اعضای شورای کار، انجمن اسلامی کارخانه ماشین سازی تبریز، مدیرعامل شرکت ماشین سازی تبریز، معاون اداره کل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان تبریز با دعوت فرماندار شهرستان تبریز در دفتر کار وی حضور یافته و در خصوص مشکلات صنفی و داخلی این شرکت تشریک مساعی و هم‌اندیشی کردند.

بهروز مهدوی فرماندار تبریز از مدیرعامل و سایر مسئولین شرکت ماشین سازی خواست در محل کارخانه حضور یافته و مانع از بروز مشکل در خط تولید شرکت شوند.

همچین شورای اسلامی کار شرکت ماشین سازی تبریز بیانیه‌ای منتشر کردند که بدین شرح می‌باشد:

«روز شنبه ۸ آبان ماه ۱۴۰۰ کارگران پرتلاش و سخت کوش شرکت ماشین سازی تبریز به برخی از رفتارهای مدیران میانی مجموعه منتقد و معترض بودند که پس از مدت زمان کوتاهی بر سر کار خود حاضر و بدون هیچگونه مشکلی، پرتوان‌تر از گذشته به کار و تولید خود پرداختند.

امیدواریم با همکاری ‌و همدلی کارگران و مسئولین باتجربه‌ی مجموعه و مسئولین ذیربط استانی و علی‌الخصوص توجهات ویژه استاندار ولائی استان، با توجه ویژه به مسائل این شرکت، من بعد شاهد هیچگونه تنش صنفی در این واحد بزرگ تولیدی نباشیم.»

توسط تحریریه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.