سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: بازی سختی با الفیصلی داریم اما با تمرکز کامل امیدواریم به نتیجه مطلوب برسیم.

به گزارش آیرال جواد نکونام امروز پنجشنبه پیش از اعزام کاروان فولاد به قطر برای بازی با الفیصلی عربستان در لیگ قهرمانان آسیا در جمع خبرنگاران اظهارکرد: همانطور که می‌دانید در مرحله حذفی این رقابت‌ها هستیم و باید تحت هر شرایطی تمرکز خود را حفظ کنیم. با تیمی بازی داریم که با وجود بازیکنان بسیار خوب و خارجی کاملا آماده هستند.

وی افزود: ما باید زحمت بکشیم و تمرکزمان روی کارمان باشد چون قطعا بازی بسیار سختی است. این تیم سال گذشته توانست از گروه خود که یک گروه بسیار سخت بود صعود کند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد ایران با بیان اینکه «تیم هایی که در مرحله حذفی جام باشگاه های آسیا هستند نشان داده اند که لیاقتش را دارند،» گفت: ما بازی سختی داریم اما با تمرکز کامل امیدواریم به نتیجه مطلوب برسیم. ما باید بهترین عملکرد را داشته باشیم و تلاشمان را انجام دهیم تا به موفقیت برسیم هرچندکه در فوتبال هیچ چیزی مشخص نیست.

نکونام عنوان کرد: تیم حریف با برنامه ریزی می‌آید و ما نیز با برنامه هستیم و تمرکز داریم و حواسمان هست که بازی تک حذفی است. شرایط برای هر دو تیم برابر است اما کمی به خاطر خارجی‌های زیادی که در تیم حریف هستند اندکی شرایط فرق دارد.

وی افزود: از مهندس ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان که از ابتدای فصل از تیم فولاد حمایت کرده و شرایط بسیار خوبی را فراهم رده است تشکر می کنم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان ایران گفت: با توجه اتفاقات و مصدومیت‌هایی که ناخواسته پیش آمد، کمی شرایط تیم ما بد شد و از این موضوع ضربه خوردیم. برای مثال باشگاه همه تلاش خود را کرد تا ما یک مهاجم جذب کنیم اما مهاجم های ایرانی که مدنظر ما بودند باشگاه های آنها اجازه خرید ندادند و بعضی از این بازیکنان نیز برای چهار تا پنج ماه مبالغ ۱۰ تا ۱۲ میلیارد تومان پیشنهاد کردند که ما نمی توانستیم چنین هزینه‌ای بکنیم.

نکونام ادامه داد: ما برای جدب بازیکن خارجی نیز اقدام کردیم که متاسفانه موفق نشدیم. چندان مایل به باز کردن مسائل گذشته نیستم و اکنون باید همه تمرکز ما به جام باشگاه های آسیا باشد.

وی افزود: باشگاه زحمت خود را کشیده است و اکنون وقت همدلی و اتحاد است. همه باید در کشور و استان اتحاد داشته باشند و حمایت کنند و دعایشان بدرقه راه تیم ما باشد تا بتوانیم بهترین عملکرد را داشته باشیم. سعی خواهیم کرد تا جایی که بتوانیم خوب بازی کنیم و تا جایی که لیاقت داریم صعود کنیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد ایران عنوان کرد: هدف ما بازی به بازی برای بهترین عملکرد است و امیدواریم شرایط طوری پیش برود که اتفاقات عجیب و غریب مثل مصدومیت‌ها برای ما رخ ندهد تا بتوانیم به موفقیت برسیم.

وی در خصوص برگزاری بازی‌های لیگ‌ قهرمانان آسیا در زمین بی طرف نیز گفت: من نمی دانم این شرایط تا کی قرار است ادامه پیدا کند ولی ما با توجه به اینکه قدرتی در فوتبال آسیا نداریم کماکان نمی توانیم میزبانی کنیم. امیدوارم شرایط به شکلی شود که بتوانیم میزبانی کنیم و شرایط استاندارد میزبانی را در استادیوم‌ها داشته باشیم زیرا فوتبال و مردم ما لیاقت دارند که در این رویدادهای بزرگ حضور داشته باشند.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.